In intervalul aprilie-iunie, Orange Romania a realizat o cifra de afaceri in valoare de 275 milioane de euro, in crestere cu 3.4% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Cresterea a fost sustinuta, in principal, de evolutia pozitiva a segmentului de abonati ai serviciilor mobile, a serviciilor fix-mobil si a vanzarilor de echipamente. La 30 iunie 2018, Orange Romania oferea servicii mobile, fixe si TV pentru 10.537.000 de clienti.

Mobilitate si conectivitate neintrerupte

La finalul lunii iunie 3,6 milioane de clienti foloseau serviciile Orange 4G, in crestere cu peste 35% comparativ cu aceeasi perioada din 2017. Reteaua Orange sustine o crestere exponentiala a consumului de date mobile, care a inregistrat o evolutie pozitiva de peste 80% comparativ cu T2 2017.

La finalul lunii iunie, reteaua Orange 4G acoperea 95.1% din populatia tarii. In plus, procesul de dezvoltare a retelei 4G+ a continuat, astfel incat clientii din 139 de orase puteau experimenta viteze 4G+ de pana la 500 Mbps.

In intervalul 1 iunie -16 iulie, clienti ai Orange din comuna Floresti, Cluj, au putut experimenta, in premiera europeana, prima retea 5G multi-vendor de tip acces radio la punct fix (Fixed Wireless Access- FWA), ce ofera o performanta similara conexiunii prin fibra optica.

Experienta completa de conectivitate

Serviciile fixe au continuat evolutia pozitiva din trimestrele anterioare, ca urmare a lansarii pachetelor convergente Orange Love in luna septembrie a anului 2017. Astfel, la finalul lunii iunie, serviciul de televiziune prin cablu si satelit, Orange Home TV, numara 448.000 clienti, in crestere cu 12.6% fata de T2 2017, iar serviciile fixe in banda larga aveau peste 234.000 de abonati, in crestere cu 67%.

De asemenea, interesul utilizatorilor de a accesa continut video de pe orice dispozitiv se reflecta in numarul mediu lunar de utilizatori activi ai serviciului Orange TV Go, care a crescut cu 22% in prima jumatatea a anului, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2017. Cresterea a fost inregistrata ca urmare a ofertelor noi ce faciliteaza accesul la o gama extinsa de filme, emisiuni si seriale.

Apetenta crescuta pentru mediul digital

Apetenta clientilor pentru mediul digital isi mentine tendinta ascendenta. Numarul de utilizatori ai aplicatiei My Orange continua sa creasca, iar platile facturilor si reincarcarile cresc cu peste 30% in T2 2018 fata de T2 2017.

La finalul lunii iunie, numarul clientilor care au ales serviciul Orange Money pentru a achita facturi si pentru a efectua reincarcari PrePay s-a dublat comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

„Clientii nostri vor sa fie conectati oriunde si oricand, indiferent de tehnologie. Pe langa conectivitate si mobilitate neintrerupte, acestia isi doresc o experienta simpla si la indemana, iar solutiile digitale pe care le propunem raspund acestor nevoi” a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange Romania.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri