"Samsung Experience Store simbolizeaza cea mai indrazneata forma de reprezentare a brandului si face parte din ADN-ul companiei. Magazinul se concentreaza atat pe oferirea de experiente de produs imbunatatite, in contextul adaptarii la noul stil de viata al consumatorilor si la transformarea acestor experiente in vanzari, cat si pe incorporarea unor experiente inovatoare cu ajutorul tehnologiilor Samsung", spun oficialii companiei.

Cateva din noutatile aduse odata cu redeschiderea Samsung Experience Store sunt Customer Service Level 2 si Service Desk. De acum inainte, prin intermediul Customer Service Level 2 clientii Samsung au posibilitatea de a accesa serviciile de service intr-o ora sau de a-si personaliza produsele prin gravura laser. De asemenea, prin intermediul Service Desk clientii pot achizitiona produsul dorit si au acces la servicii precum setarea produsului, invatarea rapida, transferul de date, actualizarea si reinstalarea software-ului sau predarea si preluarea produsului lasat in service.

Samsung Experience Store integreaza, de asemenea, tehnologia oferita de TPS Engage, devenind astfel primul magazin fizic din Romania care reactioneaza in mod dinamic si in timp real la nevoile clientilor care ii trec pragul. In plus, continutul ecranelor din Samsung Experience Store va fi modificat automat, astfel incat vizitatorii vor vedea produse si accesorii relevante pentru ei.

Managerul care a renuntat la...
Citeste si: Managerul care a renuntat la Londra, ca sa dea ceva inapoi Romaniei