20 Mai 2019

Cel mai mare festival din Europa Centrala si de Est dedicat transformarilor provocate de internet si tehnologie are loc la Bucuresti, in 13 si 14 iunie



iCEE.fest se lanseaza sub un nou nume, UPGRADE 100, si aduce in Capitala Romaniei peste 140 de speakeri, experti si autori ai unor lucrari importante din domeniul transformarilor provocate de Internet si de noile tehnologii, in cel mai amplu festival de acest tip care a avut loc vreodata in tara noastra si in regiune.

Festivalul – care va avea loc in 13 si 14 iunie - a anuntat azi o agenda complexa (care se poate consulta aici), ce cuprinde mai multe evenimente in paralel:

  • Un eveniment de digital & tech cu speakeri-vedeta precum Salim Ismail – co-fondator „Singularity University”, cunoscutul futurolog Matthew Griffin, speakerul profesionist David JP Phillips – „Mr. Death by PowerPoint” si alti invitati
  • O conferinta a gigantilor globali, la Bucuresti: cel mai mare numar de speakeri si traineri de la Google, Facebook, LinkedIn si din partea altor playeri globali majori (Facebook si Google avand scene dedicate, cate o zi intreaga) care au participat vreodata la un eveniment de acest tip organizat in Romania
  • Un eveniment important dedicat startup-urilor: „UPGRADE 100 Floors Elevator Pitch” va inlocui „200 Seconds of Fame” anul acesta, deoarece castigatorul competitiei din cadrul festivalului va primi si o finantare de minim 50.000 de euro, din partea fondului de investitii GapMinder.
  • Nu mai putin de 11 conferinte specializate, pe 11 verticale: DISRUPTIVE INNOVATION | ADVERTISING & MARCOM | CREATIVITY, VR, AR & EXPERIENTIAL | AI & ROBOTICS | eCOMMERCE & RETAIL | DIGITAL CONTENT & ADTECH | FINTECH & eMONEY | eHEALTH & MEDTECH | TECH & DEMOCRACY | STARTUPS & INVESTMENTS | VIDEO GAMING & ENTERTAINMENT.

Speakerii grupati pe fiecare linie de continut sunt listati aici.

Biletele pentru festival se vor scumpi incepand de marti, 21 mai, si se pot cumpara de pe site-ul oficial, aici.

iCEE.fest: UPGRADE 100 are loc la Bucuresti, pentru al 8-lea an consecutiv, si este realizat cu sprijinul Orange, Nissan, George / BCR, Coca-Cola, GLO, mPlatform, MedLife, Verizon Media, SalesForce, MedLife si a altor sustinatori.



Citeste si