TotalSoft, unul dintre cei mai importanti furnizori de sisteme informatice de business din Europa Centrala, parte a grupului Logo incepand cu anul 2016, a incheiat anul 2018 cu o cifra de afaceri de 19 milioane de euro, suita de solutii Charisma avand o pondere de 70% in totalul veniturilor companiei. In primul trimestru al anului 2019, TotalSoft a raportat venituri de 5,4 milioane de euro, o crestere cu 16% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Compania, care anul acesta implineste 25 de ani de la infiintare, estimeaza venituri de 23 milioane de euro si o EBIDTA de 3.7 milioane de euro pentru 2019.

Cei peste 1.000 de clienti la nivel global ai TotalSoft sunt lideri in industrii precum leasing&credit, financiar-bancar, retail, agricultura, servicii, distributie, medical&farmaceutic, constructii&proiectare, energie, utilitati si productie. Ponderea cea mai mare in cifra de afaceri din 2018 este reprezentata de solutiile Charisma ERP (50%), Charisma HCM (20%) si solutiile dezvoltate pe tehnologii Microsoft (6%). Aceleasi procente sunt estimate si pentru veniturile TotalSoft din 2019.

”Dupa integrarea in grupul international Logo, TotalSoft a trecut printr-o perioada de reorganizare si regandire a strategiei de dezvoltare. Democratizarea tehnologiei devine noul driver al companiei, care isi pune amprenta asupra strategiei de produs in 2019-2020. Dezvoltam noi platforme software cu accent pe accesibilitate, prin integrarea facila cu terte solutii, trecerea in cloud si adoptarea de noi tehnologii. Totodata, investim in integrarea tehnologiilor AI, IoT si chatbot in aplicatiile de business Charisma, pentru transformarea proceselor de business si optimizarea solutiilor curente. Echipele de R&D si cel de business development s-au dezvoltat semnificativ in ultima perioada, pentru a sustine toate aceste proiecte”, a declarat Gorkem Tursucu, CEO TotalSoft.

Majoritatea veniturilor provin din piata locala (65%), insa ponderea cifrei de afaceri din extern este in crestere. Pe fondul planurilor de extindere in afara tarii prin solutiile Charisma Financial Services, Charisma ERP, Charisma HCM, Charisma Medical Software, in urmatoarea perioada, balanta se poate inclina in favoarea proiectelor din afara tarii.

In prima parte a anului 2019, businessul TotalSoft a inregistrat un trend de crestere din mai multe puncte de vedere. Pe de-o parte, au fost dezvoltate noi proiecte si module pentru clientii existenti, pe de alta parte TotalSoft si-a completat portofoliul de clienti cu nume importante din educatie, oil & gas, turism, constructii, sanatate si servicii.

Totalsoft vrea sa cumpere o...
Citeste si: Totalsoft vrea sa cumpere o companie romaneasca de soft pentru...

Noi solutii si produse software in portofoliul TotalSoft

Strategia TotalSoft din ultimii doi ani, valabila si pentru perioada urmatoare, se bazeaza pe investitii in produse, procese interne si oameni. Astfel, in 2018 compania a investit 2 milioane de euro in dezvoltarea portofoliului de solutii, iar pentru anul in curs, va aloca in acest sens un buget de peste 2,5 milioane euro.

Suita de solutii Charisma detine cea mai mare pondere in veniturile companiei, iar incepand cu 2019, portofoliul a fost extins cu solutii partenere precum SAP si Tableau. De asemenea, compania ofera si o suita unica de servicii de outsourcing care include, pe langa serviciile de HR si Financiar-Contabilitate, si partea de digitalizare in conformitate cu cerintele GDPR. De curand, TotalSoft acopera si zona de hosting si dezvoltare de solutii custom, complementare solutiei ERP, dezvoltand, astfel, o noua directie de business cu un potential crescut.

Achizitii pe piata locata si extindere in Europa

Veniturile TotalSoft au...
Citeste si: Veniturile TotalSoft au crescut cu 35% in 2005

In 2018, TotalSoft a finalizat procedurile de achizitie si integrare a companiei Architected Business Solutions (ABS), grup specializat in consultanta in managementul afacerilor, cu expertiza solida in strategie, managementul proceselor de afaceri, tehnologie si outsourcing. In urma acestei achizitii, TotalSoft devine o companie cu profil unic in industria locala de IT, consolidandu-si astfel portofoliul de servicii si solutii de business, precum si competentele in consultanta si management de proiect.

Primul birou international al companiei a fost deschis in Germania. Unul dintre cei mai importanti clienti la nivel global, Deutsche Leasing, parte a uneia dintre cele mai mari şi puternice organizaţii financiare internaţionale, a optat pentru implementarea solutiei Charisma Leasing in toate cele 22 de sucursale, fiind singura companie de leasing din lume care opteaza pentru solutie de grup. Aceasta solutie deserveste clienti din 32 de tari, de asemenea o caracteristica unica pe piata de software de leasing. De altfel, suita Charisma pentru industria de leasing este inclusa in top 10 solutii pentru verticala de leasing din Europa, intr-un studiu independent publicat de PriceWaterhouseCoopers in 2017.

Strategia de extindere pe piata externa vizeaza si celelalte solutii din suita Charisma, cele mai importante fiind Charisma ERP, Charisma HCM si Charisma Medical Software. In 2019, publicatia CIO Applications a inclus TotalSoft printre primii 10 furnizori de solutii de tip ERP din Europa.

Buget de training extern pentru angajati de 300.000 euro in 2019.

De ce nu mai poate fi ignorat...
Citeste si: De ce nu mai poate fi ignorat SAM (Software Asset Management)

TotalSoft are deschise 100 de pozitii pentru 2019, cele mai multe sunt pentru consultanti in implementare aplicatii ERP, programatori de baze date (SQL), precum si ingineri software specializati in tehnologiile .NET, C#, JavaScript (React).

Pe de alta parte, compania tinteste pentru acest an dublarea numarului de studenti sau masteranzi din programele de internship. Derulate sub numele Charisma Academy, acestea se vor derula pe perioade de 3 luni, cei mai multi dintre cursanti optand, la final, pentru angajare in cadrul companiei.

Compania nu se limiteaza insa doar la atragerea de tineri pasionati de tehnologie ci exista deschidere in a angaja persoane cu experienta, inclusiv persoane trecute de 50 ani, ceea ce ne asigura diversitate si competitivitate.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »



Citeste si
TotalSoft, la WALL-STREET360:Cum castigi increderea clientilor straini