Vodafone Romania a inregistrat, in trimestrul 3, incheiat la 30 septembrie, venituri totale consolidate de 232 milioane de euro si a ajuns la o baza totala de clienti de 11 milioane.


Vodafone a anuntat principalii indicatori financiari pentru trimestrul incheiat la 30 septembrie 2019, potrivit rezultatelor raportate astazi de Vodafone Group Plc. Ca urmare a finalizarii procesului de achizitie a UPC Romania in date de 31 iulie 2019, rezultatele pentru acest trimestru includ, de asemenea, cifrele raportate de UPC Romania pentru lunile august si septembrie 2019.

Veniturile totale consolidate au valoarea de 232 milioane de euro in trimestrul incheiat la 30 septembrie 2019, cu o scadere de 0,1% in baza organica in comparatie cu perioada similara a anului trecut.

Valoarea ARPU mobil ( n.r. - venituri per abonat) a fost de 5,3 euro in trimestrul trei.

„A fost un trimestru foarte dinamic atat pentru noi, cat si pentru piata de telecomunicatii din Romania. La nivel de industrie, am remarcat un interes in crestere privind digitalizarea societatii. Pentru Vodafone Romania, ultimele luni au fost marcate de multe activitati cu rezultate extraordinare, intrucat am pornit intr-o noua calatorie alaturi de colegii nostri din UPC. Am inceput deja sa lucram impreuna si ne-am straduit sa oferim cat mai repede beneficii clientilor Vodafone si UPC. Astfel, in doar cateva saptamani, am reusit sa lansam primele oferte comune de mobil si fix, furnizand beneficii variate tuturor clientilor nostri. Aceasta tranzactie este foarte importanta pentru noi, deoarece ne permite sa continuam sa facem lucrurile la care ne pricepem cel mai bine, mai precis sa inovam si sa oferim cele mai bune produse si servicii clientilor nostri. Vom continua sa ne dezvoltam pe baza potentialului extins, sa punem accentul pe oportunitatile de convergenta de care dispunem, prin imbinarea celor mai bune elemente ale Vodafone si UPC, si sa oferim chiar si mai multe beneficii tuturor utilizatorilor romani de telecomunicatii.

De asemenea, Vodafone si-a indreptat in aceasta perioada investitiile in performanta retelei pentru a-si mentine superioritatea privind acest aspect. Mai mult decat atat, am lansat tehnologii mobile de ultima generatie, fiind, din nou, primul operator din Romania, si printre primii din intreaga lume, care sa furnizeze servicii comerciale 5G, disponibile in acest moment in cateva judete din tara inca din luna mai 2019.

Citeste si:
Vanzarile de telefoane mobile - Intre 1,5-2 mil. unitati in primul...
Vanzarile de telefoane mobile...

Avem multe planuri pentru urmatoarea perioada. Suntem gata sa aducem si mai multa inovatie si tehnologii avansate pe piata locala, avand ca scop principal sa contribuim la digitalizarea Romaniei”, a declarat Murielle Lorilloux, CEO Vodafone si UPC Romania.

Vodafone Romania este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicatii mobile din lume, care ofera o gama de servicii ce include voce, mesaje, date si comunicatii fixe. Vodafone Group are divizii in 24 de tari, 42 de retele mobile partenere si operatiuni de broadband fix in 19 tari. La 30 septembrie 2019, Vodafone Group avea 625 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, 27 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix si 22 milioane de clienti ai serviciilor TV, incluzand toti clientii Vodafone din entitatile create in urma unor fuziuni si asocieri.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si