COVID-19 | Interacțiunea în timp real, dar și monetizarea consultațiilor vor fi posibile prin noua platformă Flashcall

”Platforma Flashcall a apărut în contextul stării de urgență cauzate de pandemia COVID-19, dar și în urma interacțiunii cu prietenii mei profesori, psihologi cărora le-a fost afectată activitatea profesională. Astfel, în doar trei săptămâni am reușit să construim o platformă prin care să furnizăm partenerilor noștri serviciile de consultanță prin apeluri video sau audio cu suprataxă, astfel aceste categorii profesionale impactate direct de criza au acum o metodă prin care își pot continua activitatea”, a declarat Dan Boabeș, inițiatorul proiectului.

Platforma Flashcall poate fi utilizată de către: juriști, avocați, astrologi, medici, psihologi și, de ce nu chiar și de micii meseriași sau chefi bucătari. Chiar și un instalator te poate ghida de la distanță, prin video, să iți rezolvi singur problema achitând doar o sumă mai mică pentru consultanță. Beneficiile sunt duble: instalatorul nu mai efectuează deplasări (consumând timp și bani), în casă nu mai intră străini - de nedorit în aceste vremuri.

Această platformă poate fi utilizată de orice categorie profesională care își dorește să monetizeze consultanța pe care o oferă clienților săi.

„Pașii pe care un partener trebuie să îi facă pentru a beneficia de platforma Flashcall sunt ușor de urmat. Partenerii noștri se înscriu în aplicația Flashcall, își înregistrează cardul în aplicația securizată și ulterior apelurile sunt tarifate conform prețurilor alese de către aceștia. Sunt parteneri care au ales tarifarea la minut, alții tarifarea la apel/sedință. În acest moment suntem în plin proces de înregistrare a partenerilor, aplicația va fi lansată în a doua jumătate a lunii aprilie. Clienții vor achita, prin intermediul nostru, către parteneri, iar în perioada situației de urgență încercăm să venim în sprijinul ambelor categorii și nu vom percepe niciun comision de procesare partenerilor care s-au înscris în platformă până pe 30 aprilie a.c..Ulterior comisionul platformei va fi de circa 15%, mult sub opțiunile similare”, a adăugat Boabeș.

Investitia inițială în această platformă este de aproximativ 20.000 euro și sunt deja în discuții cu investitorii pentru mărirea bugetelor disponibile.

Inițiatorul acestui proiect este Dan Boabeș, specialist în domenii precum IT și telecom, fondatorul Simplus, companie furnizoare de servicii de interactivitate prin SMS încă din 2002.

Citeste si:
Boabes, SimPlus: 43% din tranzactii, pentru produse digitale
Boabes, SimPlus: 43% din...

Sursa foto: Shutterstock
Despre autor
Cristina Marin
Cristina Marin s-a alăturat redacției la începutul anului 2020, cu puțin timp înainte de declanșarea pandemiei. Coincidență sau nu, cei peste trei ani petrecuți în cadrul rețelelor private de sănătate din România au ajutat-o să înțeleagă mai bine relația dintre pacient și sistemul de sănătate autohton despre care scrie în prezent la publicația Wall-street.ro. Cristina se află în permanentă legătură cu medicii din spitalele românești și...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri