Facebook intra în competiție cu Amazon și eBay prin lansarea uni secțiuni denumită ”Facebook Shops”, care oferă comercianților un magazin digital direct în platforma ce are peste 2,6 miliarde de utilizatori la nivel global.

Magazinul digital poate fi prezent atât pe Facebook cât și pe Instagram, iar reprezentanții companiei precizează că antreprenorii vor beneficia de obținerea unor date importante cu privire la obiceiurile de consum ale cumpărătorilor, scrie Financial Times.

Utilizatorii vor putea căuta produse, trimite mesaje afacerilor pentru a stabili tranzacția sau în unele cazuri chiar pot cumpără direct ceea ce își doresc prin intermediul unei opțiuni de checkout introdusă recent. Mark Zuckerberg a precizat într-un interviu acordat Financial Times că a accelerat planurile de lansare a Facebook Shops pentru a profita de creșterea puternică a comerțului online în contextul pandemiei de coronavirus. Acesta a mai adpugat faptul că Facebook va putea să folosească datele provenite din obiceiurile de consum ale utilizatorilor pentru a-și îmbunătăți serviciul de advertising și să crească prețurile practicate.

”Dacă cineva caută un magazin prin aplicația noastră sau dacă a cumpărat ceva, vom avea posibilitatea de a vedea acest lucru și sperăm că putem folosi aceste date pentru a oferi recomandări îmbunătățite pentru lucruri de care ar fi interesat în viitor”, precizează Zuckerberg.

Acesta a adăugat că Facebook se va concentra pe lansarea serviciului în zone dezvoltate precum Statele Unite ale Americii și Europa de Vest, unde compania are resursele necesare pentru a verifica comercianții și calitatea serviciilor pe care le oferă.

Citeste si:
Facebook vrea să se reinventeze. Cum s-ar putea numi noua rețea...
Facebook vrea să se...

Sursa foto: Frederic Legrand - COMEO / Shutterstock

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri