10 Iulie 2020

Ai o afacere? Cum poți folosi WhatsApp Business pentru a comunica mai ușor cu clienții tăi



WhatsApp Business, aplicația disponibilă și în România și folosită la nivel global de 50 de milioane de comercianți, a îmbunătățit funcționalitatea ”Catalog” și conectarea între comerciant și client prin intermediul codului QR.

Aplicația de mesageri deținută de către Facebook oferă acum posibilitatea comercianților de a distribui un cod QR pe care clienții îl pot scana pentru a intra în contact cu ei. Dincolo de această opțiune, WhatsApp Business le oferă acum comercianților și posibilitatea de a își distribui catalogul cu produse, creat în aplicație, prin intermediul unor link-uri.

Cum poți folosi WhatsApp Business pentru a intra mai ușor în contact cu clienții tăi

Luăm exemplul unei cafenele. Îți poți crea gratuit un cont pe WhatsApp Business (aplicație disponibilă AICI ), proces ce durează 4-5 minute în care trebuie să introduci informații precum locația business-ului, denumirea acestuia, adresa de e-mail sau o scurtă descriere. După crearea contului, prin apăsarea celor trei puncte din colțul din dreapta al ecranului și accesarea secțiunii ”Instrumente întreprindere”, ai acces la o serie de soluții care te pot ajuta să comunici cu clienții și să îți promovezi produsele.

Citește și WhatsApp, Messenger și Instagram vor fi comasate. Cum va arăta cea mai nouă aplicație


Prin intermediul opțiunii ”Catalog” îți poți crea un meniu cu produsele pe care le oferi și prețurile acestora, meniu pe care îl poți distribui în urma îmbunătățirilor făcute recent de dezvoltatorii aplicației prin intermediul unui link. Folosind secțiunea ”Link scurt” puteți genera un QR Code pe care să îl imprimați pe paharele de cafea pe care le oferiți clienților, QR Code ce odată scanat le va permite să vă introducă în lista de contacte și să comunice cu voi, așa cum se poate vedea în imaginea de mai jos.


sursa foto: WhatssApp

De asemenea, tot în secțiunea ”Instrumente Întreprindere” poți selecta mesaje prin care le veți răspunde automat clienților ce vă scriu în afara programului, mesaje de întâmpinare, răspunsuri rapide sau le puteți pune diverse etichete clienților.



Citeste si