Qoobiss lansează prima soluție Know-Your-Customer (KYC) complet automatizată pentru cărțile de identitate din România, care permite companiilor să verifice identitatea clienților lor într-un mod mult mai eficient, fără a fi necesară intervenția umană.

Cu ajutorul soluției Qoobiss, companiile pot verifica automat datele de identificare ale clienților, utilizând fotografii ale actului de identitate atunci când este creat un nou cont online. Software-ul scanează documentul, extrage datele clienților, efectuează o verificare instantanee a identității utilizatorului și validează actul de identitate, păstrând confidențialitatea completă a datelor.

Mecanismul KYC creat de Qoobiss este conceput pentru a fi ușor scalabil pentru un număr mare de utilizatori, rapid de implementat și 100% online. Astfel, procesul de verificare a identității oferit de Qoobiss este automat și construit pentru a maximiza procesul de integrare a noilor clienți, cu ajutorul celor mai noi tehnologii biometrice, alimentate de inteligența artificială. Investiția Qoobiss este de 500.000 euro în dezvoltarea acestei tehnologii.

Pentru fintech-uri, dar și industriile blockchain, e-commerce și medicală

„Soluția noastră poate fi utilizată de către companii din fintech, dar și din alte industrii, precum domeniul blockchain, e-commerce sau medical, deoarece echipa noastră înțelege foarte bine problemele specifice fiecărui tip de companie și echilibrului delicat dintre obligațiile legislative și nevoia utilizatorilor de a avea o experiență îmbunătățită de folosire a soluțiilor digitale de verificare a identității. Obiectivul nostru este să oferim o soluție scalabilă pentru un număr mare de utilizatori și un protocol foarte sigur”, a explicat Alexandru Rizea, CTO-ul Qoobiss, startup-ul pentru verificarea identității digitale.

De asemenea, funcția Anti Money Laundering (AML) / Know-Your-Customer (KYC) ajută la reducerea numărului de fraude, prin verificarea rapidă și precisă a identității clienților. Companiile fintech sunt, asfel, ajutate de Qoobiss să verifice automat bazele de date PEP (Politically Exposed Persons) și AML pentru a valida conformitatea clienților. În plus, API-ul companiei permite utilizarea semnăturii electronice avansate pentru a valida orice aprobări convertite în pdf și contractele dintre companiile fintech și clienți.

Citeste si:
Lavizzari, Infocert-Nu putem crea servicii digitale fără o...
Michele Guido Lavizzari,...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Filip Bodoc
Filip este preocupat de feluritele tipuri de limbaj și de modul în care acestea însoțesc și determină legăturile indivizilor și ale comunităților și obișnuiește să își finalizeze observațiile scriind. Absolvent al Facultății de Istorie a Universității din București și specializat pe Relații Internaționale, el consideră că instituțiile de pe teritoriul unui stat – și mai cu seamă cele economice – sunt într-o strânsă întrepătrundere cu...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri