Facebook lansează ochelarii smart ”Ray-Ban Stories”: cât costă și ce funcții au
Facebook a lansat în colaborare cu Ray-Ban colecția ”Ray-Ban Stories”, ce cuprinde 20 de modele de ochelari smart, cu prețuri ce încep de la 299 de dolari.
Ochelarii de soare vin echipați cu o cameră foto care poate realiza fotografii și videoclipuri pe care le trimit către smartphone-ul la care sunt conectați. Aceștia au integrate și boxe cu ajutorul cărora utilizatorul poate asculta muzică sau realiza apeluri.
Demersul gigantului de tehnologie vine după o serie de încercări ale competitorilor săi precum Google sau Snap, care nu au dat lovitura cu modelele Google Glass și Spectacles.
Așa cum s-a întâmplat și la momentul lansării modelelor menționate anterior, Facebook se confruntă cu mai multe îngrijorări ale opiniei publice în legătură cu protecția datelor și a vieții private.
Facebook încearcă să-i liniștească pe cei care au astfel de îngrijorări precizând că produsul a fost dezvoltat după consultarea unor grupuri speacilizate în protecția datelor și a vieții private, creând și un micro-site dedicat acestui aspect pe care-l găsiți AICI.
Ochelarii pot fi găsiți online sau în anumite locații fizice din Statele Unite ale Americii, Australia, Canada, Irlanda, Italia și Regatul Unit al Marii Britanii, conform BusinessInsider.com.