Douyin, versiunea chineză a aplicaţiei de postări video TikTok, va limita timpul său de utilizare de către copiii sub 14 ani la mai puţin de 40 de minute pe zi, a explicat compania într-un comunicat postat pe reţeaua socială Wechat.

Cele 40 de minute vor fi disponibile minorilor din această categorie de vârstă între orele 6:00 dimineaţă şi 22:00 seara.

Copiii cu vârsta de sub 14 ani vor trebui să se înscrie cu numele real şi vor avea astfel acces la "modul juvenil" creat special pentru ei şi care include şi limita de timp, scrie Agerpres.

Douyin a explicat de asemenea că va recomanda "conţinut istoric, cercetare ştiinţifică şi expoziţii din muzee" minorilor pentru a le trezi "interesul într-un domeniu determinat" şi pentru "a învăţa ceva" în timpul utilizării aplicaţiei.

Potrivit cifrelor furnizate de Douyin, care la fel ca TikTok aparţine companiei chineze Bytedance, a depăşit anul acesta 400 de milioane de useri activi pe zi.

Autorităţile chineze au impus recent noi reglementări şi în alt domeniu preferat de tineri, cel a jocurilor video.

A fost astfel limitat la trei ore pe săptămână accesul minorilor la jocurile video online, după ce un ziar oficial le-a descris drept "un opiu spiritual" şi "un drog electronic" al tinerilor.

Potrivit noii reglementări, providerii de jocuri video "online" nu pot permite accesul minorilor decât între orele 20:00 şi 21:00 în zilele de vineri, sâmbătă şi duminică.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri