Strategia Huawei pentru 2022 în ceea ce privește piața din România se concentrează pe a aduce cât mai multe produse anunțate la nivel global, din toate categoriile pe care compania le are în portofoliu, precizează Andy Fang, Country Manager Huawei Consumer Business Group România.

„Având în vedere circumstanțele, 2020 și 2021 ne-au arătat rezultate pozitive, iar acest lucru s-a reflectat în vânzări atât la nivel local, cât și la nivel global. Am crescut foarte mult în segmente precum PC-uri, audio, wearables și IoT, deoarece strategia noastră a fost să extindem varietatea de dispozitive oferite. Am lansat chiar și o periuță de dinți inteligentă”, precizează Andy Fang într-un interviu acordat wall-street.ro.

Acesta precizează că 11,5 milioane de oameni folosesc serviciile și dispozitivele Huawei la nivel local, dacă luăm în considerare și infrastructura de internet fixă și mobilă. În ceea ce privește zona de smartphone-uri, peste 3,9 milioane de dispozitive sunt active.

”Dorim să ne consolidăm poziția pe piața smartphone-urilor și 2022 ne va aduce mai multe modele față de 2021, când așteptata serie Nova a fost lansată în trimestrul IV”, adaugă Andy Fang.

Designul și performanța dispozitivului sunt cruciale în alegerea unui smartphone, alături de preț, aspecte pe care Fang precizează că Huawei s-a concentrat când a proiectat Nova 9.

”La lansarea Huawei nova 9 ne-am concentrat pe oferirea unui design premium, o cameră de top și performanțe ridicate la un preț accesibil. Cu acest dispozitiv am încercat să răspundem cerințelor diferiților utilizatori, cum ar fi cei care se concentrează pe designul și dimensiunea smartphone-ului, cei care își doresc o cameră performantă, precum și o durată lungă de viață a bateriei și încărcare rapidă. HUAWEI nova 9 are, de asemenea, un ecran grozav, procesor performant și capacități grafice foarte bune” adaugă Fang.

Cum arată strategia pe zona de laptopuri

Compania a completat familia de laptopuri Huawei în prima jumătate a anului 2021 cu noi modele de notebook-uri, despre care Fang spune că sunt gândite în așa fel încât să se potrivească cu nevoile tuturor, mai ales într-un moment în care activitățile oamenilor s-au mutat în mediul online și sunt mereu în mișcare.

„Oamenii au nevoie de computere portabile, performante pentru a putea lucra sau merge la școală oriunde, în orice moment, fără dificultate. De aceea, am lansat laptopuri care oferă toate aceste funcții, cum ar fi MateBook D14, MateBook D15, MateBook 13 și MateBook 14s”, adaugă Fang.

Compania a intrat pe piața din România și în segmentele desktop, cea a monitoarelor și în nișa de jocuri.

„Comparativ cu anul trecut, în primele 3 trimestre ale anului 2021, ne-am îmbunătățit rezultatele cu 150%. Printre principalele avantaje ale laptopurilor noastre se numără designul, performanțele puternice și sistemul de operare preinstalat, Windows 10, cu posibilitatea de a face upgrade la Windows 11, atunci când acesta devine disponibil. De asemenea, pe parcursul campaniilor am mărit gratuit garanția dispozitivului la 3 ani”, adaugă Fang..

Ultimul trimestru a venit cu monitoarele de gaming, HUAWEI MateViews GT de 34 inch și 27 inch, cu și fără Soundbar integrat. Strategia locală a companiei pune accent puternic pe avantajele consumatorilor și pe o experiență mai bună.

”Avem mereu la dispoziție beneficii, reduceri, oferte, pachete speciale și cupoane disponibile pentru clienții noștri români pe www.huaweistore.ro. Laptopurile, wearables, audio, tabletele și smartphone-urile sunt categoriile cheie pe care le oferim clienților noștri, iar piața din România a început să le folosească din ce în ce mai mult. În plus, anul viitor dorim să introducem în România atâtea produse câte sunt lansate la nivel global, indiferent de cantitate sau de obiectivul de sellout”, explică Fang.

Magazinul online menționat de Fang a fost lansat în 2021 și include deja posibilitatea de plată în rate fără dobândă, transport gratuit, precum și retur gratuit pe o perioadă de 14 zile.

”Vânzările online au cunoscut o creștere uriașă pentru Huawei în România. În timpul pandemiei, din ce în ce mai mulți consumatori s-au orientat către cumpărăturile online și, drept urmare, ne dorim să dezvoltăm și mai mult acest segment în perioada următoare. În 2021, am lansat produse exclusive în magazinul nostru online și am oferit cadouri surpriză fanilor noștri. Orientarea digitală a oamenilor a propulsat platformele online și ne-a determinat să ne concentrăm abordarea asupra mediului virtual”, adaugă Fang.

Cea mai recentă campanie lansată pe magazinul online este #UnboxYourChristmas, cu oferte disponibile până pe 3 ianuarie, ce includ toată gama de produse și unele dintre cele mai mici prețuri ale anului la anumite dispozitive.

Fang promite multe lansări interesante ale Huawei în România pe tot parcursul anului 2022, planurile companiei fiind de a crește pe toate segmentele.

„Dorim să ne extindem gama de produse pentru a satisface nevoile celor mai sofisticați clienți. Există mai multe direcții în care dorim să ne concentrăm eforturile în următoarele luni. De exemplu, avem o creștere de 350% a categoriei wearables față de anul trecut. Prin urmare, suntem hotărâți să ne concentrăm și mai mult pe această categorie în 2022. În cazul laptopurilor, vom continua să surprindem plăcut utilizatorii Huawei, întrucât am observat o creștere constantă pe acest segment, cel mai vizibil fiind anul acesta, cu 150 %”, susține Fang.

Sursa foto: HUAWEI

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri