Heineken a lansat o bere virtuală, Heineken Silver. Evenimentul a avut loc exclusiv în fabrica de bere virtuală aflată în platforma digitală imersivă Decentraland.

Bram Westenbrink, directorul global al mărcii Heineken, a declarat: „La Heineken, credem că legătura cu semenii este vitală pentru existența umană, la fel ca aerul pe care îl respirăm sau ca apa pe care o bem. Și mai știm că metaverse-ul aduce oamenii împreună într-o manieră relaxată și imersivă, deosebit de captivantă. Doar că acesta nu este cel mai bun loc în care să deguști o bere nouă. Noua noastră bere virtuală, Heineken Silver, este o glumă, o ironie. Este o idee conștientă, ce face haz de noi înșine și de multe alte mărci care se aruncă în metaverse cu produse ce se savurează cel mai bine în lumea reală. Deocamdată, pixelii și biții nu se pot gusta. Așadar, vrem să glumim despre asta și să reamintim tuturor că nimic nu întrece gustul unei beri răcoritoare în lumea reală, nici chiar noua noastră bere virtuală Heineken Silver."

Evenimentul a avut loc exclusiv în fabrica de bere virtuală aflată în platforma digitală imersivă Decentraland.



Heineken a încheiat un parteneriat cu artistul stradal de origine spaniolă J. Demsky, pentru a contribui la conceperea unor părți din casa virtuală Heineken® Silver.

J.Demsky a declarat: „ Să poți oferi oamenilor o cale de a înțelege într-un mod artistic ce gust ar putea avea o băutură virtuală, mai ales atunci când combini toți pixelii și tehnologia, se potrivește perfect cu ceea ce sunt eu și cu arta pe care îmi place să o creez - așa că sper ca oamenilor să le placă interpretarea mea despre cum ar putea fi Heineken Silver în variantă virtuală, dacă ar avea un gust."

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri