“Dacă pandemia ne-a învățat ceva, ne-a învățat importanța printului-on-demand: cât de important e timpul de realizare al unui produs și livrabilitatea lui.” Aceasta ar fi cea mai importantă concluzie a expozanților târgului Print & Sign 2022 de la Romexpo, DACORA Print împreună cu Ruvix - parteneri Epson, cu care am discutat despre noile tendințe în industria printului.

Elena Matei, Managing Partner RUVIX, ne-a descris cum a evoluat producția de print pe segmentul B2B și B2C în cadrul companiei, de când au achiziționat prin intermediul DACORA Print, imprimantele digitale Epson SureColor SC-F3000: “Avem în portofoliul RUVIX 3 imprimante Epson F3000 care ne permit să avem o capacitate de producție de 120 de tricouri negre, respectiv 150 de tricouri albe pe oră.

Cu imprimantele digitale Epson F3000, se printează direct pe materialul textil. Ulterior, în urma uscării printului cu ajutorul unui cuptor sau a unei prese termice, piesa vestimentară poate fi deja îmbrăcată”, adaugă Elena Matei, Managing Partner RUVIX .

Pe lângă capacitatea de producție mult îmbunătățită, echipamentele digitale de la Epson se remarcă și prin sustenabilitate. Cernelurile folosite sunt blânde cu mediul înconjurător, fiind realizate pe bază de apă, cât și sigure conform certificării Oeko Tex, ce ține cont de toate căile de pătrundere a substanțelor periculoase în corpul uman.

Digitalizarea și printarea locală dictează în prezent industria de print

Industria de textile se baza, până recent, în mare măsura pe China, Bangladesh și Turcia, însă pandemia a schimbat regulile jocului.

“După pandemie, s-a inversat procesul. Trendul este să nu mai fie produse și printate cantități industriale de haine, pentru care nu există certitudinea că vor fi vândute, ci se printează la cerere, mult mai rapid și eficient, adică print-on-demand. Știm că industria textilă este una dintre cele mai poluante din lume. Cu vechea abordare, impactul asupra mediului este foarte mare iar producția durează foarte mult. Acest mod de lucru nu mai este fezabil pentru planetă pentru că în urma lui se realizează cantități uriașe de textile ce nu vor fi vândute, textile care ulterior sunt aruncate sau arse. Aliniat trendului sustenabilității, site-ul www.ruvix.ro produce numai ca urmare a comenzilor primite deja de la client, timpul de execuție și procesare al unei comenzi fiind foarte mic”, adaugă Elena Matei, RUVIX.

Epson facilitează economisirea timpului clienților săi

DACORA Print, partener Epson pentru echipamente Direct to Garment și sublimare ne-a prezentat noutățile din cadrul expozitiei Print & Sign 2022.

Cel mai nou echipament Epson cu sublimare pentru textile, ce va fi lansat la sfârșitul acestui an, SureColor SC-F6400H, dispune de o gamă cromatică extinsă, oferind posibilitatea de a alege între culori precum: roz fluorescent şi galben fluorescent, cyan deschis şi magenta deschis sau portocaliu şi violet. Este prima imprimantă cu sublimare Epson cu 6 culori, de 44 de inci, ce extinde gama de posibile utilizări, atât pentru mediile de tipărire textile, cât și pentru cele rigide.

Echipamentele Epson sunt recunoscute pentru calitatea în imprimare, după cum confirmă reprezentanții DACORA Print:

“Sloganul nostru este dovedit: Epson facilitează economisirea timpului clienților noștri prin calitatea și exactitatea în imprimare, prin ușurința de a opera echipamentele și prin fiabilitatea acestor tehnologii”, - afirmă Alina Ionescu, Area Sales Manager DACORA Print.

„Un alt avantaj major al companiei DACORA Print este faptul că tehnicienii de service sunt școlarizați în străinătate, la companiile - mamă ale furnizorilor de tehnologie, la care se adaugă consultanță, instruire și rapiditate în livrări și instalări”,adaugă aceasta.

Sursa foto: Epson/ DACORA Print

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri