24 Octombrie 2007

Packard Bell vrea 5% din notebook-urile romanilor

Packard Bell vizeaza o cota de piata de 5% pe segmentul de notebook-uri in 2008, estimand vanzarea a 15.000 notebook-uri si vrea sa ajunga pana in 2010 in primele cinci locuri pe piata de notebook-uri, a declarat brand manager al companiei Mihai Carstea.

"Pentru anul viitor vrem sa crestem cota de piata pentru notebook-uri la 5%, in primul trimestru avand o cota de 2,2%, situandu-ne pe locul opt pe piata de notebook-uri. Pana in 2010 tintim sa ajungem printre primele cinci locuri", a precizat Mihai Carstea.

Packard Bell a inregistrat o crestere a afacerilor de 511% in 2006 fata de 2005, datorita vanzarilor de laptop-uri si desktop-uri. Pentru anul fiscal 2007, inceput la 1 aprilie compania estimeaza o crestere de 45% a vanzarilor de laptop-uri si desktop-uri. In decembrie, vanzarile de notebook-uri de 12 inch, numite "Lime Green" sunt estimate sa ajunga la 7% din cadrul vanzarilor K Tech Electronics.

"La inceputul anului 2008, Packard Bell va fi achizitionat de Acer, iar acest lucru ne va aduce in primul rand preturi mai mici", a mai spus Carstea, citat de NewsIn.

Packard Bell a lansat marti prin intermediul K Tech Electronics trei modele de notebook-uri, Lime Green de 12 inch, Sunny Orange de 15,4 inch si Dark Chocolate 17 inch. Pentru aceasta editie de notebook-uri Mihai Carstea preconizeaza pentru anul viitor 10% din vanzari.

Conform unui studiu IDC pe piata IT din Romania, 35,5% reprezinta vanzarea de PC-uri. Directorul de marketing al K Tech Electronics, Catalin Butolo a afirmat ca pentru 2007 se preconizeza o crestere de 35% a vanzarilor de laptop-uri fata de 2006 cand s-au raportat cresteri de 28%.



Citeste si