4 Decembrie 2007

Madalin Matica: Nu exista un model anume pentru a crea un magazin online

O investitie initiala prea mica alocata unui magazin online, care sa nu acopere suficient costurile pentru designul site-ului, comunicarea catre public si reclame este o greseala frecventa pe care o fac proprietarii de e-magazine de la noi, considera Madalin Matica, Director of European Operations pentru DotCommerce, primul „payment gateway“ (serviciu de procesare a cartilor de credit/debit) deschis in Romania, in februarie 2004.

In opinia lui Matica, o alta problema ar fi intelegerea slaba a proceselor de vanzare si de marketing in mediul online.

Acesta sustine ca nu exista un model anume dupa care poate fi creat un magazin online. „A da un model inseamna a identifica un model de urmat. Inseamna a incuraja clonarea si furtul de concepte. Stiu ca succesele Internetului romanesc sunt doar niste clone locale ale unor concepte de succes dar acest lucru nu cred ca mai poate fi aplicat”, sustine responsabilul pentru Europa cu afacerile DotCommerce.

Cititi mai multe in suplimentul saptamanal Start-Up Wall-Street.



Citeste si