5 Iulie 2005

Flamingo a devenit primul partener certificat pentru suport tehnic BitDefender

BitDefender si Flamingo International au semnat un parteneriat prin care Flamingo va asigura suportul tehnic pentru suita de 54 de produse BitDefender, "on-site" (la sediul clientului), pe intreg teritoriul Romaniei.

Parteneriatul vizeaza atat clientii BitDefender existenti, cat si cei potentiali, indiferent de marime si localizare in teritoriu.

In prezent, Flamingo International dispune de acoperire nationala si o experienta bogata in domeniul tehnologiei informatiei, formandu-si o echipa de specialisti si extinzandu-si aria de capabilitati in domeniul serviciilor.

Aceste caracteristici au reprezentat atuuri esenţiale în dezvoltarea acestei demers, care reprezintă continuarea parteneriatului precedent privind distribuţia produselor BitDefender în reţeaua magazinelor Flamingo.

"Politica Flamingo este de diferentiere, de anticipare permanenta a nevoilor clientilor nostri. Acest parteneriat cu Softwin este o miscare strategica, un demers castigator pentru fiecare din partile implicate", a spus Dan Topala, membru in Consiliul de Administratie Flamingo International.

Primul pas dupa semnarea contractului intre cele doua firme este certificarea specialistilor din echipa Flamingo. Acestia vor raspunde cerintelor sau sesizarilor utilizatorilor BitDefender si vor furniza servicii de implementari, administrare si devirusare, respectand standardele Softwin.

Clientii din cele 41 de judete in care exista puncte de lucru Flamingo vor beneficia de un timp mediu de raspuns de maximum 24 de ore, la cererile de suport tehnic BitDefender.

"Pregatim acest proiect inca de la inceputul anului, iar motivatia principala este dorinta de a dezvolta si mentine permanent un grad de satisfactie ridicat al clientilor nostri si de a oferi un timp de raspuns cat mai scurt la cerintele acestora", spune Oliviu Talianu, BitDefender Country Manager.





Citeste si