28 August 2008

Amazon cumpara un site de retele sociale dedicat cititorilor de carti



Retailer-ul online Amazon.com va cumpara Shelfari, site-ul de retele sociale dedicat iubitorilor de carti, a anuntat compania intr-un articol postat pe blogul oficial. Termenii tranzactiei nu au fost anuntati, scrie presa internationala.

“Ploaia s-a oprit, pasarile ciripesc si marea veste este ca am fost cumparati de Amazon.com”, in acest mod mai special au ales reprezentantii Shelfatri sa anunte achizitia.

"Avem planuri marete impreuna. Cu mai multe resurse si experienta din partea Amazon vom construi platforme unde oamenii vin sa impartaseasca idei si vor fi o multime de oportunitati de care utilizatorii vor beneficia", adauga acestia.

Retailer-ul online, care detine deja o parte din Shelfari, a finantat site-ul de retele sociale in 2007, potrivit Seattle Post-Intelliger. Shelfari a permis utilizatorilor sa creeze rafturi de carti virtuale si sa imparta lista de titluri printre prieteni.

Tranzactia vine la trei saptamani dupa ce Amazon.com anunta ca si-a propus sa achizitioneze AbeBooks.com, care este specializata in vanzarea de carti care nu se mai tiparesc. AbeBooks.com detine o participatie la principalul rival al Shelfari, LibraryThing.

Fondatorul LibraryThing, Tim Spalding, a acuzat Shelfari ca posteaza comentarii pozitive despre serviciu pe blog si foloseste spam-uri nemorale, pentru care Shelfari si-a cerut scuze ulterior, a mai anuntat publicatia.



Citeste si