1 Septembrie 2008

Microsoft cumpara o firma de sondaje pe Internet, pentru 486 mil. dolari

Microsoft, cel mai mare producator de software din lume, a cumparat compania de cercetare online, Greenfield Online, pentru 486 milioane de dolari, aceasta fiind prima achizitie majora dupa esecul cu Yahoo, scrie presa internationala.

Tranzactia ofera companiei Microsoft accesul la site-ul detinut de Greenfield, Ciao.com, care este unul dintre cele mai populare din Europa in domeniul comparatiilor de preturi si al comentariilor postate de consumatori.

Microsoft a oferit 17,5 dolari pe o actiune Greenfield, cu 10% mai mult decat pretul de inchidere a titlurilor companiei de pe data de 25 august.

Microsoft a anuntat ca va vinde la un pret redus principala afacere online a Greenfield ,respectiv solutiile de sondare pe internet, care genereaza circa 75% din totalul veniturilor companiei.

Divizia vinde opiniile consumatorilor sub forma unor raspunsuri la studii de cercetare catre companiile de profil din piata si utilizatori.

Microsoft nu a anuntat deocamdata cumparatorul. Microsoft si Greenfield se asteapta ca ambele tranzactii sa se incheie in al patrulea trimestru din acest an.



Citeste si