ComScore: Primul declin inregistrat in cumparaturile online
Compania de cercetare a anuntat ca 8,2 miliarde dolari au fost cheltuiti online in timpul primelor 23 de zile ale lunii noiembrie, cu 4% mai putin decat in aceeasi perioada a anului trecut, cand 8,5 miliarde dolari au fost cheltuiti online.
Potrivit ComScore, cumparaturile din retail-ul online din perioada de Sarbatori si din perioada noiembrie-decembrie vor stagna fata de anul anterior, inregistrand o scadere semnificativa fata de rata de crestere de anul trecut de 19%.
Cheltuielile e-commerce din perioada Sarbatorilor va fi de 29,2 miliarde dolari, la fel ca cea de anul trecut, se asteapta compania de telecomunicatii Comcast.
“Bursele aflate in scadere si volatilitatea acestora, declinul preturilor la case, inflatia si piata muncii slabita reprezinta nori negri deasupra consumatorilor pentru acest sezon de Sarbatori”, a declarat presedintele comScore, Gian Fulgoni.
Cheltuielile din retail-ul online din timpul intervalul ianuarie-octombrie a crescut cu 9% fata de aceeasi perioada de anul trecut, la 102,1 miliarde dolari.
Intr-un sondaj efectuat de comScore la inceputul acestei luni printre 500 de consumatori, 33% dintre consumatori au declarat ca nu au inceput inca cumparaturile de Sarbatori, iar cand au fost intrebati daca vor sa economiseasca bani in acest sezon de Sarbatori, 46% au declarat ca ei vor sa cumpere cadouri mai putin scumpe.