14 August 2009

eMag a investit cateva zeci de mii de euro in showroom-ul din Ploiesti



eMag, liderul pietei romanesti de e-commerce, a investit cateva zeci de mii de euro intr-un showroom la Ploiesti, al treilea detinut de companie, potrivit lui Radu Apostolescu, directorul de marketing al jucatorului de comert online.
"Investitia s-a ridicat la cateva zeci de mii de euro, dar nu a depasit valoarea de 50.000 euro", a declarat Apostolescu, pentru Wall-Street.

Motivul pentru care s-a decis ca al treilea showroom sa fie deschis la Ploiesti este acela ca, in urma preluarii a 51% din actiunile eMag de catre Asesoft, una din cele mai mari firme de distributie de pe piata romaneasca, cu sediul in aceasta localitate, compania a capatat un anume statut in orasul respectiv si s-a bucurat de o mai mare vizibilitate.

"Continuam extinderea retelei de prezente fizice in tara pentru ca s-a dovedit a fi un catalizator puternic al cresterii increderii in comertul online. Poate parea paradoxal, dar este un lucru normal daca privim acest model prin ochii clientului, care a stiut pana acum doar sa mearga la un magazin din apropiere.

Vrem sa-i oferim acestuia o experienta asemanatoare cu cea familiara lui, dar in acelasi timp noua, aratandu-i cat de usor poate plasa online viitoarea comanda si sa o astepte acasa. Nu vrem si nu facem vanzari din raft, oferta noastra completa este si va fi prezentata numai online", a spus Radu Apostolescu.

Odata cu deschiderea showroom-ului din Ploiesti, se urmareste cresterea cu un anume procent, care sa asigure profitabilitate companiei.

Intrebat care a fost cifra de afaceri inregistrata de eMag in primul semestru al acestui an, directorul de marketing al companiei nu a facut nici o declaratie.

eMag Ploiesti are o echipa formata din 5 membri cu experienta in retail.



Citeste si