6 Ianuarie 2010

Apple, la shopping: Cumpara o companie de publicitate mobila



Producatorul american de computere Apple a achizitionat compania de publicitate mobila Quattro Wireless, dupa ce producatorul iPhone-ului incearca sa isi sporeasca prezenta in segmentul reclamelor afisate pe telefonul mobil, scrie ChannelWeb.
Quattro a anuntat tranzactia intr-un post pe blogul oficial al companiei. Compania nu a vrut sa faca publica valoarea tranzactiei, iar un purtator de cuvant al Apple a refuzat sa declare cat a platit grupul pe care il reprezinta.

Blog-ul de specialitate All Things Digital a anuntat recent ca Apple intentioneaza sa plateasca 275 milioane dolari pentru Quattro.

"Vom incerca sa dezvolta noi oportunitati de care consumatorii Quattro Wireless sa beneficieze in viitor", a declarat purtatorul de cuvant al Apple, Steve Dowling.

Directorul executiv al Quattro Wireless, Andy Miller, va raspunde direct directorului executiv al Apple, Steve Jobs, iar cei 150 de angajati isi vor pastra posturile, potrivit The Boston Globe.

Reteaua de publicitate a Quattro cuprinde site-uri si aplicatii ce pot fi accesate de pe platforme mobile ca iPhone si Android, fiind considerat un competitor pentru AdMob, companie pe care Google a achizitionat-o in luna noiembrie pentru 750 milioane dolari.



Citeste si