AdMob este specializata in vanzarea de reclame afisate pe ecrane de mici dimensiuni, cum ar fi iPhone sau Blackberry. Google a anuntat ca publicitatea mobila are "un important potential" si a subliniat "progresul exceptional" pe care l-a inregistrat AdMob.

Compania va putea sa combine propriile anunturi cu reteaua AdMob pentru a furniza reclame de tip display pe paginile web si in aplicatii care ruleaza pe telefoanele mobile.

Noii parteneri vor sa foloseasca noua tehnologie pentru a spori prezenta companiei in publicitatea mobila.

"Cred ca oamenii au subestimat cat de importante au fost reclamele pentru dezvoltarea unui continut inovativ pe Internet. Scopul nostru a fost de a da posibilitatea dezvoltatorilor si publicitarilor sa aplice produsele si ideile lor la telefonia mobila cu acelasi model de afaceri", a declarat fondatorul AdMob, Omar Hamoui.

Publicitatea mobila a crescut semnificativ datorita lansarii iPhone si generatiei de telefoane inteligente, care s-au dezvoltat in utimii doi ani. In luna septembrie, AdMob a furnizat 10,2 miliarde de mesaje scrise (SMS), de doua ori mai mult fata de anul anterior, potrivit datelor furnizate de companie. Expertii in publicitate digitala considera ca Google a speculat piata mai bine decat rivalii ca Microsoft si AOL, dat fiind faptul ca au incheiat achizitii asemanatoare in urma cu doi ani.