Compania va putea sa combine propriile anunturi cu reteaua AdMob pentru a furniza reclame de tip display pe paginile web si in aplicatii care ruleaza pe telefoanele mobile.
Noii parteneri vor sa foloseasca noua tehnologie pentru a spori prezenta companiei in publicitatea mobila.
"Cred ca oamenii au subestimat cat de importante au fost reclamele pentru dezvoltarea unui continut inovativ pe Internet. Scopul nostru a fost de a da posibilitatea dezvoltatorilor si publicitarilor sa aplice produsele si ideile lor la telefonia mobila cu acelasi model de afaceri", a declarat fondatorul AdMob, Omar Hamoui.
Publicitatea mobila a crescut semnificativ datorita lansarii iPhone si generatiei de telefoane inteligente, care s-au dezvoltat in utimii doi ani. In luna septembrie, AdMob a furnizat 10,2 miliarde de mesaje scrise (SMS), de doua ori mai mult fata de anul anterior, potrivit datelor furnizate de companie. Expertii in publicitate digitala considera ca Google a speculat piata mai bine decat rivalii ca Microsoft si AOL, dat fiind faptul ca au incheiat achizitii asemanatoare in urma cu doi ani.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: