Google, cel mai popular motor de cautare online, a achizitionat contra sumei de 750 milioane dolari compania de publicitate pentru telefonia mobila AdMob, scrie BBC News.


AdMob este specializata in vanzarea de reclame afisate pe ecrane de mici dimensiuni, cum ar fi iPhone sau Blackberry. Google a anuntat ca publicitatea mobila are "un important potential" si a subliniat "progresul exceptional" pe care l-a inregistrat AdMob.

Compania va putea sa combine propriile anunturi cu reteaua AdMob pentru a furniza reclame de tip display pe paginile web si in aplicatii care ruleaza pe telefoanele mobile.

Noii parteneri vor sa foloseasca noua tehnologie pentru a spori prezenta companiei in publicitatea mobila.

"Cred ca oamenii au subestimat cat de importante au fost reclamele pentru dezvoltarea unui continut inovativ pe Internet. Scopul nostru a fost de a da posibilitatea dezvoltatorilor si publicitarilor sa aplice produsele si ideile lor la telefonia mobila cu acelasi model de afaceri", a declarat fondatorul AdMob, Omar Hamoui.

Publicitatea mobila a crescut semnificativ datorita lansarii iPhone si generatiei de telefoane inteligente, care s-au dezvoltat in utimii doi ani. In luna septembrie, AdMob a furnizat 10,2 miliarde de mesaje scrise (SMS), de doua ori mai mult fata de anul anterior, potrivit datelor furnizate de companie. Expertii in publicitate digitala considera ca Google a speculat piata mai bine decat rivalii ca Microsoft si AOL, dat fiind faptul ca au incheiat achizitii asemanatoare in urma cu doi ani.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri