24 Februarie 2010

UPC isi aduce director comercial pe segmentul rezidential de la Coca-Cola



UPC Romania, al doilea operator de cablu TV pe piata locala, l-a numit ca director comercial mass-market pe Dragos Militaru (40 de ani), manager care din 1995 si pana la inceputul lunii februarie a ocupat functii de conducere in cadrul Coca-Cola HBC si The Coca-Cola Company, anunta compania.
Dragos Militaru o inlocuieste astfel pe Raluca Milin, fostul director de marketing si vanzari al UPC Romania, care in septembrie anul trecut a plecat din companie dupa mai bine de opt ani pentru a intra in antreprenoriat. Potrivit retelei de socializare LinkedIn, Militaru este director de marketing si vanzari pentru segmentul rezidential.

Ultima pozitie ocupata de Dragos Militaru este cea de director de operatiuni pentru pietele Europei de Sud-Est ale The Coca Cola Company prin care a coordonat 7.000 de angajati din sapte tari.

In cadrul Coca Cola HBC si The Coca Cola Company s-a ocupat de lansarea produselor Burn si Cappy si de integrarea apelor minerale Dorna.

Militaru a urmat intre 1988 si 1994 cursurile Facultatii de Electronica si Telecomunicatii din cadrul Universitatii Polithnice din Bucuresti, conform LinkedIn.

La finalul lui septembrie 2009, UPC avea venituri de 92,1 milioane de euro si 1,23 milioane de clienti pe segmentul de televiziune, 256.400 de clienti la serviciile de Internet si 144.500 de abonati pe segmentul de telefonie fixa.
.



Citeste si