9 Iunie 2010

Flanco reduce preturile cu 25% pentru cei care ghicesc campioana mondiala la fotbal



Flanco International, retailer de electronice, electrocasnice si IT&C, care detine magazinele Flanco si Flanco World, organizeaza o companie intre 7 iunie si 27 iunie prin care va reduce cu 25% preturile pentru cei care ghicesc castigatoarea finalei Campionatului Mondial de Fotbal desfasurata pe 11 iulie, anunta oficialii companiei.
“Incercam astfel sa oferim o solutie inclusiv celor care risca sa aiba in viitorul apropiat salariile reduse cu 25%. In conditiile in care salariile populatiei scad, in special cele din sectorul bugetar, care reprezinta un procent important dintre clienti, consumul trebuie incurajat prin acest tip de reduceri care promoveaza nu numai achizitiile pentru inlocuire, ci si investitia in achizitii noi,” declara Adrian Olteanu, CEO Flanco.

Campania este valabila intre 7 si 27 iunie pentru toate produsele din reteaua Flanco, iar reprezentantii companiei se asteapta ca cele mai mari vanzari din aceasta perioada sa fie inregistrate de televizoare, sisteme de sunet si proiectoare datorita desfasurarii Campionatului Mondial de Fotbal.

Cele 70 de magazine Flanco si Flanco World fac parte din grupul Flamingo, al treilea retailer pe piata locala.

La inceputul lui mai, Flanco International avea 500 de angajati, aproape de trei ori mai putin decat in luna ianuarie a anului trecut, cand pentru retailer lucrau 1.400 de persoane.

Flanco International este in insolventa din decembrie anul trecut si estimeaza ca va iesi din insolventa in septembrie. Flanco datoreaza aproximativ 60 de milioane de euro, dintre care 34 de milioane de euro catre banci.

De asemenea, in prezent retailerul este in discutii cu cinci investitori pentru preluarea companiei.



Citeste si