27 Iulie 2010

Cererea crescuta pentru iPad pune in dificultate divizia de display a LG



Computerul tableta al celor de la Apple s-a dovedit a fi un real succes, lucru care ingreuneaza munca diviziei producatoare de display-uri a LG, care trebuie sa furnizeze numarul necesar de ecrane pentru iPad, in contextul in care Apple vrea sa creasca capacitatea de productie a acestui gadget.

"Cererea continua sa creasca, iar noi ne aflam in situatia de a nu-i face fata. De aceea, Apple ar putea sa intarzie lansarea iPad in unele tari, din cauza cererii puternice si a slabei aprovizionari cu componente", a declarat Kwon Young-soo, CEO al LG Display, potrivit eWeek.

"Avem in vedere cresterea liniei de productie pentru produsele iPad, insa gradul de aprovizionare va ramane destul de strans pana la inceputul anului viitor", a adaugat Young-soo.

Problemele de aprovizionare cu ecrane pentru iPad intampinate de LG Display demonstreaza cat de mare este succesul pe care l-a inregistrat pe piata produsul lansat de Apple in aprilie.

Apple a inregistrat venituri record in perioada aprilie – iunie 2010, cu 61% mai mult fata de acelasi interval al anului financiar anterior, pana la 15,7 miliarde dolari. iPad-ul a contribuit in bilantul Apple cu 2,17 miliarde dolari, prin vanzarea a 3,27 milioane de unitati in trimestrul al treilea al anului fiscal 2009-2010. Astfel, tableta iPad a adus circa 14% din veniturile inregistrate de companie in perioada mentionata.



Citeste si