20 August 2010

Jumatate din companiile globale vor sa investeasca in solutii ERP si CRM



Un studiu efectuat de compania de cercetare Pierre Audoin Consultants (PAC) in Germania, Austria si Elvetia, a aratat ca aproape 50% din companiile intervievate planuiesc sa isi creasca cheltuielile cu CRM si ERP.

Conform studiului, aplicatiile pentru contabilitate financiara, enterprise resource planning (ERP), human capital management (HCM) si customer relationship management (CRM) sunt cele mai frecvent utilizate solutii business.

Companiile planuiesc sa investeasca in principal in solutii ERP, CRM si business intelligence (BI) pana in 2011, in timp ce firme mai mici intentioneaza sa introduca cate-o aplicatie pe rand, companiile mari planuiesc, in general, sa investeasca in mai multe aplicatii simultan.

Companiile cu un numar de angajati intre 500 si 1.000 sunt interesate in mod particular de solutii CRM. Mai mult de jumatate dintre acestea planuiesc sa investeasca in acesta zona pana in 2011 - fie achizitionand un nou software CRM, fie extinzand o aplicatie deja existenta.

O alta concluzie a studiului releva faptul ca aplicatile CRM sunt cel mai des intalnite la banci si asigurari. Cu toate acestea, mai mult de 50% dintre aceste organizatii planuiesc sa mareasca bugetele destinate CRM pentru anul acesta sau cel viitor.

Criteriile de selectie a furnizorilor depind de marimea companiei si a industriei.

Conform studiului PAC, know-how-ul furnizorului de software asupra industriei este cel mai important criteriu. Acest lucru este cel mai bine observat la companiile din sectorul de telecomunicatii si utilitati. In plus, firmele cu pana la 500 de angajati acorda o mare importanta capacitatii furnizorilor de a oferi o solutie end-to-end.

Studiul “PAC Software User Survey 2010’’ pentru regiunea DACH (Germania, Austria, Elvetia) – este parte din “PAC Software Research Program’’, si presupune chestionarea a aproximativ 240 responsabili cu decizii in IT din Germania, Austria si Elvetia, despre planurile lor de investitii in software. Studiul arata care este tipul de software de afaceri in care se intentioneaza sa se investeasca in urmatorii 2 ani, in functie de marimea companiei si a industriei in care activeaza. Aceste companii provin din diferite sectoare de activitate precum cel manufacturier, bancar/asigurari, comert, public/sanatate, telecomunicatii si utilitati, transport/logistica, servicii si media.



Citeste si