15 Decembrie 2010

Ce planuri are noul director al Kingston Romania



Gabriel Gidea (foto), noul director de dezvoltare al companiei Kingston Technology pentru Romania, Bulgaria si Moldova, are in plan ca in 2011 sa creasca cantitativ segmentului Flash cu 20% si businessul DRAM cu 15%.

Obiectivele Kingston pentru 2011 includ cresterea cantitativa a segmentului Flash cu 20% si a business-ului DRAM cu 15%. Reprezentantii companiei se asteapta ca segmentul HyperX (memorii pentru entuziasti) sa reprezinte 20% din valoarea totala a unitatii de business ValueRAM, din punct de vedere valoric, in urmatorul an.

"Anul viitor va sta sub semnul tehnologiei SSD, o zona pe care ne asteptam sa avem o crestere de 100%, datorata avantajelor pe care aceasta tehnologie le poate oferi intreprinderilor mici si mijlocii, care isi doresc optimizarea cheltuielilor si a performantelor simultan. De asemenea, ne asteptam la adoptarea tehnologiei USB 3.0, pe fondul cresterii vanzarilor de placi de baza si notebookuri dotate cu aceasta tehnologie", declara Gabriel Gidea, cel care l-a inlocuit pe Mihai Marcu in functia de director de dezvoltare al companiei Kingston Technology pentru Romania, Bulgaria si Moldova.

"Dupa 5 ani de prezenta in Romania, vedem un potential major al acestei piete, tara pe care ne concentram atentia, pe langa Polonia si Cehia. Dezvoltarea de aici, care intr-un an dificil a condus la mentinerea pozitiei de lider pe piata de memorii, s-a aliniat tendintei de crestere a companiei la nivel international", a spus Pawel Smigielski, manager regional pentru Europa de Est al companiei.

Vanzarile Kingston pe piata locala in 2010 au crescut valoric cu 13% in comparatie cu 2009, atingand pragul de 10,5 milioane dolari. Evolutia pozitiva a fost data de dezvoltarea segmentului DRAM, cu 13% plus comparativ cu anul trecut, pana la atingerea unei valori de 5,6 milioane dolari si reprezentand 53% din veniturile locale ale companiei. In acelasi timp, segmentul Flash a inregistrat o crestere valorica de 11%, atingand pragul de 4,9 milioane dolari.

"Alegerea capacitatilor de memorie mai mari, precum si ascensiunea puternica a tehnologiei DDR3 fata de DDR2 sunt principalii factori ce au determinat dezvoltarea afacerii, tendinta generala pe care am observat-o in randul consumatorilor fiind de achizitionare a produselor value, de mari capacitati, dar si a produselor destinate entuziastilor", potrivit lui Gidea.

Gama curenta de produse Kingston include memorii pentru calculatoare personale, dispozitive USB si memorii flash pentru telefoane mobile si aparate foto/video. Anul 2010 a fost marcat de o diversificare a gamei HyperX, prin lansarea noilor module HyperX blu, HyperX LoVo si HyperX H2O. Tot in 2010, Kingston a extins si gama de SSD-uri cu noile serii V100, V100+, V180 si S100, dar si o noua functie de colectare a erorilor ce extinde gradul de utilizare a SSD-urilor pentru sistemele de operare non-compatibile cu tehnologia TRIM.

Anul acesta, compania a introdus si primul stick USB 3.0 din gama sa de produse, modelul Data Traveler Ultimate 3.0.

Partenerii Kingston Technology in Romania sunt: Asbis Romania, Asesoft Distribution, Avenir Telecom, Avnet, Complet Electroserv, ElkoTech, Logicom IT Distribution, R.H.S. Company, World Comm.



Citeste si