5 Ianuarie 2006

Schimbare de imagine pentru Intel

Compania Intel, cel mai mare producator de cipuri din lume, a dezvaluit noua identitate a brandului Intel, moment ce reprezinta o piatra kilometrica in istoria si evolutia companiei.

Astfel, Intel va renunþa la logoul utilizat timp de aproape 40 de ani - Intel Inside, acesta fiind un pas in strategia de schimbare a imaginii companiei, potrivit presei de specialitate.

Noul logo se numeste “Leap Ahead” si va diferi din punctul de vedere ale designulu, deoarece se va renunta la a la acel "e" situat mai jos decat restul literelor care formeazã numele companiei, au precizat oficialii Intel.

Mai multe detalii despre noua identiate a brandului Intel vor fi facute publice in cadrul Consumer Electronics Show, cel mai mare show de prezentare de echipamente electronice care va fi organizat zilele urmatoare în Las Vegas .

“Noul logo Leap Ahead reprezinta in esenta o expresie simpla care subliniaza cine suntem si ceea ce suntem”, a declarat un oficial din cadrul Intel. “Acest nou logo face parte din mostenirea companiei. Misiunea noastra a fost intotdeauna sa gasim conducem saltul urmator, din viitor ( n.r. : “leap ahea”), a completat acesta .




























Citeste si