Afacerile Evomag au crescut cu 60% in ianuarie
Printre cele cele mai bine vandute produse s-au numarat notebook-urile, televizoarele LCD si telefoanele inteligente
Cresterea a fost determinata de increderea tot mai mare pe care clientii o au in achizitiile online, dar si faptul ca anul trecut compania si-a majorat bugetul de promovare, acesta ajungand in 2010 la aproximativ 120.000 de euro.
Pentru 2011 managerul estimeaza afaceri de aproximativ 10 milioane de euro, in crestere cu in jur de 25% fata de anul trecut.
Patrascu vrea de asemenea ca din toamna sa lanseze primul showroom Evomag, investitia necesara fiind de circa 50.000 de euro.
Printre competitorii retailerului online lansat in mai 2005 se numara eMag, PCfun, Electrofun, PC Garage, Cel.ro , Market Online si Koyos.
Piata de comert online a fost anul trecut de circa 200 de milioane de euro (din care 60% au fost vanzarile de electronice si IT), iar anul acesta ar putea avansa cu in jur de 30%, dupa cum declara recent Marius Ghenea, presedintele Fit Distribution (grup din care fac parte site-urile PCfun, Electrofun, PC Garage) si al Asociatiei Romane a Magazinelor Online ( ARMO).