Top 10 tendinte ale consumatorilor in acest an
Euromonitor International a intocmit o lista cu cele mai importante 10 tendinte ale consumatorilor in 2012.
• 9 Februarie 2012 • Internațional










1 / 10
Mediul urban conduce
2 / 10
Parerea consumatorilor conteaza
3 / 10
Do It Yourself
4 / 10
Consumatorii din piete emergente
5 / 10
Tinerii
6 / 10
Economia verde
7 / 10
Cultura si consumatorii
8 / 10
Universul smartphone-urilor
9 / 10
Un nou stil de viata
10 / 10
Problema sanatatii
Persoanele care traiesc in zonele urbane vor intra in contact mai des cu noile tendinte in materie de consum, majoritatea strategiilor de publicitate concentrandu-se pe locatiile mai aglomerate, din cauza expunerii mari pe care o au mesajele transmise.
Sectorul social media va influenta calitatea produsele de pe piata, care trebuie sa corespunda cerintelor consumatorilor.
In prezent, nemultumirile clientilor sunt mult mai usor de auzit datorita retelelor sociale, iar posibiliatatea extinderii lor in segmentul de posibili clienti, pune presiune pe companii, care trebuie sa ofere produse cat mai bune calitativ.
In prezent, nemultumirile clientilor sunt mult mai usor de auzit datorita retelelor sociale, iar posibiliatatea extinderii lor in segmentul de posibili clienti, pune presiune pe companii, care trebuie sa ofere produse cat mai bune calitativ.
Consumatorii vor aprecia produsele care ii ajuta sa urmareasca si sa controleze aspecte din viata lor, in special cand vine vorba de sanatate, identitate, comunicare si consum.
Dezvoltarea pietelor emergente va duce implicit si la cresterea cererii pentru produse in aceste regiuni.
Este o ocazie foarte buna pentru producatorii care intentioneaza sa-si extinda afacerile in afara tarii.
Este o ocazie foarte buna pentru producatorii care intentioneaza sa-si extinda afacerile in afara tarii.
Tinerii vor fi pusi in fata unei noi realitati.
Ei vor trebui sa se adapteze la un stil de viata mai dinamic, mai putin previzibil din punct de vedere al lucrurilor pe care si le-ar dori, al muncii si al modelelor dupa care se ghideaza.
Ei vor trebui sa se adapteze la un stil de viata mai dinamic, mai putin previzibil din punct de vedere al lucrurilor pe care si le-ar dori, al muncii si al modelelor dupa care se ghideaza.
Consumatorii vor fi din ce in ce mai deschisi produselor inovatoare, din cauza cresterii gradului de tehnologizare a bunurilor folosite zilnic.
Pe de alta parte se observa si o inclinare a acestora catre produsele ecologice, demonstrand o atentie sporita pe care o acorda efectelor negative pe care le are o economie de consum asupra mediului inconjurator.
Pe de alta parte se observa si o inclinare a acestora catre produsele ecologice, demonstrand o atentie sporita pe care o acorda efectelor negative pe care le are o economie de consum asupra mediului inconjurator.
Un model care atrage foarte usor consumatorii il reprezinta viata celebritatilor
Astfel preferintele vedetelor in materie de produse poate fi transmis si fanilor, modificandu-le comportamentul de consum.
Astfel preferintele vedetelor in materie de produse poate fi transmis si fanilor, modificandu-le comportamentul de consum.
Telefoanele inteligente vor deveni bunuri comune in 2012.
Motivul este reorientarea producatorilor de telefoane, care vor sa-si mareasca cifrele de afaceri atacand sectorul low-end de consumatori, prin smartphone-uri mai ieftine, dar care indeplinesc aproape aceleasi functii ca si versiunile mai scumpe.
Motivul este reorientarea producatorilor de telefoane, care vor sa-si mareasca cifrele de afaceri atacand sectorul low-end de consumatori, prin smartphone-uri mai ieftine, dar care indeplinesc aproape aceleasi functii ca si versiunile mai scumpe.
Cum se va impaca stilul modern de viata, mai tehnologizat, cu cel clasic.
Unii consumatori au adoptat deja tipul “ living the life in the fast lane”, in timp ce altii prefera un ritm mai relaxat.
Unii consumatori au adoptat deja tipul “ living the life in the fast lane”, in timp ce altii prefera un ritm mai relaxat.
In privinta consumului de produse alimentare, se pune tot mai des problema “suntem ceea ce mancam?”.
Tot mai multi experti in sanatate, reprezentanti guvernamentali si consumatori sunt de acord cu aceasta afirmatie.
Decizia lor a fost motivata de cresterea semnificativa a numarului de imbolnaviri cauzate de alimentatia necorespunzatoare din ultimii ani.
Tot mai multi experti in sanatate, reprezentanti guvernamentali si consumatori sunt de acord cu aceasta afirmatie.
Decizia lor a fost motivata de cresterea semnificativa a numarului de imbolnaviri cauzate de alimentatia necorespunzatoare din ultimii ani.
Te-ar putea interesa si: