Kraft Foods va fi redenumita Mondelez International dupa separarea, in acest an, a diviziei de alimente, compania americana intentionand sa isi creeze o noua identitate ca producator mondial de snack-uri, relateaza Bloomberg, preluat de agentia Mediafax.

Noul nume este o combinatie intre echivalentul latin al cuvantului "lume" si o expresie care sugereaza cuvantul "delicios", se arata intr-un comunicat al Kraft.

Divizia de alimente se va numi Kraft Foods Group.

Mondelez va fi doar numele producatorului de snack-uri si va fi inscriptionat doar pe spatele ambalajelor unor produse precum biscuitii Oreo si snack-urile Newtons.

Dupa separarea operatiunilor, snack-urile vor fi comercializate si promovate sub brandurile lor, iar Mondelez va ramane in planul al doilea.

"Intentia este ca Mondelez sa fie numele companiei, nu se va adresa cumparatorilor", a declarat Michael Mitchell, purtator de cuvant al Kraft Foods.

Mondelez va pastra, pentru o perioada de timp, numele Kraft pentru unele produse, precum Kraft Philadelphia Cream Cheese, urmand sa plateasca o taxa de redeventa Kraft Foods, a spus Mitchell.

In cazul brandului Philadelphia, la un anumit moment nici numele Kraft nici Mondelez nu se vor mai afla pe partea din fata a ambalajului cremei de branza.

Kraft Foods, al doilea mare producator de alimente la nivel mondial, se divizeaza pentru a sustine mai bine promovarea snack-urilor pe pietele emergente si pentru a face noi achizitii.

Divizia producatoare de alimente, cu dezvoltare mai lenta, va continua sa se extinda in Statele Unite.

Foto: jobsbump.com


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri