Vanzarile Henkel au crescut cu 4,8%, la nivel global

Henkel a inregistrat o crestere a vanzarilor de 4,8% in primul trimestru, pana la 4 mld. euro, la nivel global.

Divizia Detergenti & Produse pentru ingrijirea locuintei a raportat o crestere organica a vanzarilor cu 4.5 procente, pentru divizia Produse cosmetice/de toaleta cresterea a fost de 4.0 procente iar in ceea ce priveste divizia Adezivi Tehnologii, cresterea a fost de 5.6 procente.

Vanzarile din regiunea Europa de Vest au atins valoarea de 1,4 mld. euro, iar in Europa de Est vanzarile au crescut cu 3 procente pana la 675 milioane euro. Cresterea organica in aceasta regiune a fost de 6,3 procente, datorita contributiei semnificative a Turciei si Rusiei. Nominal, vanzarile din Africa/Middle East au crescut cu 16,8 procente pana la 259 milioane euro.

Vanzarile din America de Nord au crescut cu 10,4 procente pana la 746 milioane euro, cresterea organica fiind de 6,3 procente. America Latina a raportat o crestere a vanzarilor cu 3,9 procente pana la 263 milioane euro, cresterea organica fiind de 7,9 procente. In Asia-Pacific vanzarile au crescut cu 9,7 procente pana la 589 milioane euro. Per total, regiunea a continuat sa performeze foarte bine, cu o crestere de 8,3 procente, sustinuta in special de China si India.

Pietele emergente – Europa de Est, Africa/Middle East, America Latina si Asia (fara Japonia) - au inregistrat o crestere a vanzarilor cu 6,7 procente fata de perioada anterioara, pana la 1.6 mld. euro. Cresterea organica a fost de 8,7 procente, sustinuta in special de diviziile Adezivi Tehnologii si Detergenti & Produse pentru ingrijirea locuintei.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Internațional »



Setari Cookie-uri