Profitul PepsiCo a scazut la 1,49 mld. dolari in T2
Directorul general Indra Nooyi a majorat cu 4% preturile produselor companiei, la nivel mondial, dupa o crestere de 5% efectuata in primele trei luni ale acestui an.
Nooyi a marit totodata cheltuielile media cu peste 40%, pentru promovarea unor branduri precum Doritos, Mountain Dew si Pepsi-Cola, dupa incetinirea cresterii profitului, anul trecut.
"PepsiCo lucreaza pentru readucerea afacerilor la un nivel decent. Traiectoria continua sa fie pozitiva pentru operatiunile de baza", a declarat John Faucher, analist la JPMorgan Chase in New York.
Vanzarile au coborat in trimestrul al doilea cu 2,2%, la 16,5 miliarde de dolari, dupa ce compania a efectuat schimbari de franciza la operatiunile de imbuteliere din China si Mexic.
Volumul vanzarilor a urcat cu 6% in cazul snacksurilor si cu 1% in privinta bauturilor.