Profitul inainte de taxe al grupului danez Carlsberg, al patrulea mare producator de bere la nivel global, a scazut cu 6,1% in trimestrul al doilea, la 4,47 miliarde de coroane (574 milioane dolari), fiind sub asteptarile analistilor, de 3,9 miliarde de coroane, transmite Bloomberg, citat de Mediafax.
Rezultatul, influentat de conditiile meteorologice nefavorabile care au afectat vanzarile in Europa si de cresterea cheltuielilor pentru publicitate, a fost calculat inainte de deducerea dobanzilor si elementelor exceptionale.

"Rezultatele sunt dezamagitoare, iar Carlsberg poate mentine previziunile anuale neschimbate numai datorita influentei favorabile a cursului de schimb valutar", a declarat Eddy Hargreaves, analist la Canaccord Genuity in Londra.

Veniturile Carlsberg au urcat in trimestrul al doilea cu 4,5%, la 19,59 miliarde de coroane (3,23 miliarde dolari). Excluzand influenta cursului valutar, vanzarile au avansat cu 2%, dupa ce grupul a majorat preturile.

Producatorii de bere au fost afectati de precipitatiile din Europa Occidentala, care au dus la scaderea consumului de bere.

Anheuser-Busch InBev a anuntat in iulie ca vanzarile grupului sunt afectate de vremea ploioasa, iar SABMiller a avertizat in privinta volumului redus al vanzarilor in Europa Occidentala, chiar daca turneul de fotbal Euro 2012 a stimulat vanzarile in tarile Europei Centrale si de Est.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri