Vanzarile grupului Carrefour au avansat la peste 86 MLD. euro in 2012

Vanzarile grupului Carrefour au avansat la peste 86 MLD. euro in 2012

Vanzarile grupului francez Carrefour au crescut cu 1% anul trecut, la 86,56 miliarde de euro, avansul fiind similar celui din trimestrul al patrulea, cand retailerul a consemnat si o majorare in termeni comparabili a veniturilor din Romania, transmite Mediafax.

Franta, cea mai importanta piata a grupului, a inregistrat un avans de 0,1% anul trecut, la 39,53 miliarde de euro, in timp ce restul operatiunilor europene au influentat negativ rezultatul final, se arata intr-un comunicat al Carrefour.

Vanzarile in Europa, excluzand Franta, au scazut cu 2,5%, la 23,67 miliarde de euro. Diviziile din America Latina si Asia au avut cresteri de 5%, respectiv 10%.

In trimestrul al patrulea, vanzarile au urcat cu 0,8%, la 22,9 miliarde de euro, sustinute de avansul operatiunilor din America Latina, in timp ce rezultatul din Franta a continuat sa se imbunatateasca, potrivit Bloomberg.

Analistii estimau vanzari de 23 de miliarde de euro. Veniturile au avansat in Franta cu 0,6%.

Directorul general al Carrefour, Georges Plassat, se confrunta cu cheltuielile de consum reduse ale populatiei in Franta si alte state europene in contextul planurilor de a revitaliza vanzarile grupului. Strategia acestuia include acordarea unei puteri de decizie mai ridicate managerilor de magazine si mentinerea unor preturi scazute la alimente pentru atragerea cumparatorilor.

De asemenea, Carrefour a renuntat la operatiunile din unele tari, pentru a genera lichiditati si a reduce datoria.

Carrefour detine in Romania peste 100 de magazine - hipermarketuri, supermarketuri si magazine de proximitate.

Personalizate pentru tine