Pepy a prezentat fotografiile realizate de SNCF cu aceasta eclisa de aproximativ zece kilograme, infipta intr-un macaz.
Analizarea ramei de catre tehnicienii SNCF nu a aratat "nicio anomalie mecanica" la locomotiva sau la cele doua vagoane care nu s-au rasturnat, a declarat Pepy. El a precizat ca acesta rama a fost supusa unei analize de securitate la 29 iunie 2013.
Verificarea a doua trenuri care au trecut anterior pe aceasta linie nu a aratat vreo anomalie, potrivit lui Pepy.
Urmele impactului se vad pe vagoanele accidentate si confirma ipoteza, avansata inca de sambata, ca eclisa s-a desprins de sina, din motive necunoscute, si s-a infipt in macaz, provocand deraierea, a adaugat Pepy.
"Cunoastem motivele accidentului, nu cunoastem cauzele", a declarat Jacques Rapoport, directorul RFF, organismul care administreaza reteaua feroviara franceza, prezent la conferinta de presa.
Pepy a declarat ca operatiunile de ridicare a vagoanelor accidentate se va incheia luni seara.
O macara telescopica de 700 de tone a ajuns din Belgia sambata si a inceput operatiunile in aceeasi zi.
Odata vagoanele accidentate ridicate, "sunt peste 600 de metri de cale ferata de reconstituit integral, adica balastul, sinele, traversele si suspensia catenara. Prin urmare, este mult de lucru", a declarat Pepy.
Sase persoane au murit in urma deraierii si alte 14 se afla in continuare in spital, dintre care doua sunt in stare grava, potrivit autoritatilor.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: