O varianta a bauturii racoritoare Coca-Cola, obtinuta dupa o reteta care contine trestie de zahar, este considerata de catre new-yorkezi mai buna decat varianta indulcita cu sirop de porumb bogat in fructoza, scrie Daily Mail.
In Statele Unite se foloseste sirop de porumb, cel mai ieftin indulcitor pentru sucuri, din cauza taxelor de import impuse de guvern, care fac ca zaharul sa fie mai scump decat in orice alta tara.

Fanii variantei mexicane a Coca-Cola spun ca aceasta este superioara versiunii americane, atat din punct de vedere al gustului, cat si al calitatii, chiar daca are un pret mai ridicat. Cei din Brooklyn platesc 3,5 dolari pentru o sticla de suc.

O pagina de Facebook dedicata variantei non-americane a strans circa 10.000 de fani. “Este mai buna. Intrebati pe oricine”, se spune pe pagina.

Coca-Cola indulcita cu trestie de zahar nu a mai fost produsa pe scara larga in Statele Unite inca din 1985, cand compania a optat pentru varianta cu sirop de porumb bogat in fructoza.

Un studiu realizat in 2010 de catre Food Politics a aratat ca ar putea sa nu fie nicio diferenta intre cele doua versiuni ale bauturii racoritoare.

De asemenea, un studiu publicat in 2004 de catre Pennington Biomedical Research Center din Universitatea de Stat Louisiana a demonstrat ca siropul de porumb bogat in fructoza reprezinta un factor important ai obezitatii din America. Cu toate acestea, Mayo Clinic sustine ca “nu sunt suficiente dovezi ca sa sustina ca siropul de porumb bogat in fructoza este mai putin sanatos decat alte tipuri de indulcitoare”.

Indiferent daca este mai sanatoasa, mai gustoasa, sau cel putin diferita, trendul de crestere al variantei mexicane a Coca-Cola nu poate fi negat.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri