Un articol de imbracaminte purtat de Printul George a provocat isterie in randul parintilor

Retailerul de imbracaminte Cath Kidston a vandut integral un articol de imbracaminte purtat de Printul George al Marii Britanii in timpul unei sedinte foto de Craciun, scrie Telegraph.co.uk.

Este vorba de o vestuta cu garzile britanice pe care Printul George a purtat-o in timpul unei sedinte foto realizate cu ocazia Craciunului. Astfel, in timp ce parintii din intreaga lume se inghesuiau pe eBay pentru a cumpara acest articol de imbracaminte, retailerul de imbracaminte Cath Kidston bifeaza vanzari record si anunta ca va reintroduce produsul in magazine de Anul Nou. “Vestuta purtata de Printul George nu se mai regaseste in gama noastra de produse, aceasta fiind vanduta integral. O vom reintroduce in colectia pe 2015 destinata copiilor”, a spus un purtator de cuvant al retailerului.

In trecut au mai existat situatii in care parintii care doreau sa isi imbrace copii cu produse similare purtate de bebelusi regali purtau adevarate “razboaie online” pentru achizitionarea unor articole, de cele mai multe ori mai scumpe decat pretul din magazine.

“Efectul George” a generat, imediat dupa nasterea bebelusului regal, o crestere de 600% a unui scutec din bumbac in care printul britanic a parasit maternitatea. Mama sa, Ducesa de Cambridge, are acelasi efect in randul pasionatelor de moda din intreaga lume.

Citeste si:
Aniversarea oficiala a Reginei Marii Britanii:Printul George,...
Aniversarea oficiala a...
Sursa foto: The British Monarchy
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Internațional »



Setari Cookie-uri