Locuitorii din St. Pauli au gasit o solutie pentru problema peretilor "patati": o vopsea hidrofoba ce arunca urina inapoi pe "expeditor"

Cartierul St. Pauli din Hamburg reprezinta unul din locurile cu cea mai activa viata de noapte din Germania. Exista totusi si dezavantaje, la un asa numar mare de petrecareti, consumatori de alcool, unul dintre acestea fiind tendinta acestora de a urina spre dimineata pe peretii exteriori ai cladirilor din oras.

O organizatie comunitara pare sa fi gasit insa remediul la "urinatul salbatic" de pe cladiri. Peretii a doua cladiri, dintre cele mai afectate de urinatul petrecaretilor, au fost acoperiti cu o vopsea hidrofoba speciala, care respinge urina inapoi catre "expeditor". Astfel, cei care vor mai urina pe peretii cladirilor, vor ajunge sa urineze chiar pe ei insisi, scrie Reuters, citat de Elite Daily.

De asemenea, locatarii din zona au pus semne in zona de atentionare: “Do not pee here! We pee back!”. Julia Staron, care a lansat initiativa, a declarat ca vopseaua hidrofoba este destul de scumpa si costa mai mult de 540 dolari pentru a acoperi 65 de metri patrati, dar rezultatele se pot observa deja.

Daca am compara volumul lucrarilor zilnice necesare al comunitatii din St. Pauli, pentru a curata mizeria si mirosul ingrozitor lasat de petrecareti peste noapte, precum si daunele colaterale implicate, cu investitia in vopseaua hidrofoba, atunci efortul financiar al comunitatii se justifica.

Citeste si:
De ce pretuiesc asiguratorii de viata analizele de sange
De ce pretuiesc asiguratorii...

Sursa foto: St. Pauli / Shutterstock
Despre autor

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Internațional »



Setari Cookie-uri