Coreea de Nord a avertizat sambata ca decizia Seulului de a relua propaganda transfrontaliera, in urma testului nuclear efectuat de Phenian, aduce Peninsula Coreeana in "pragul razboiului", relateaza Deutsche Welle in pagina electronica.

Coreea de Sud a reluat vineri difuzarea unor emisiuni de propaganda la frontiera intercoreeana, care includ muzica pop, stiri si critici la adresa regimului nord-coreean, dupa ce Phenianul a anuntat ca a testat miercuri o bomba cu hidrogen, un tip de arma mai puternic decat cele pe care le-a testat anterior, scrie Mediafax.

"Statele Unite si marionetele lor nu au pierdut timpul pentru a aduce situatia din peninsula in pragul razboiului, reluand difuzarea materialelor de razboi psihologic", a declarat Kim Ki Nam, un oficial de rang inalt din partidul unic nord-coreean.

Aceste mesaje transmise la difuzoare - pe care Phenianul le considera un act de razboi - critica regimul autoritarist al liderului nord-coreean Kim Jong-un si abuzurile acestuia in domeniul drepturilor omului si lauda totodata realizarile democratice ale Coreei de Sud.

Retail jobs

Difuzate in 11 puncte, de-a lungul frontierei, transmisiunile includ cantece pop si pot fi auzite pe o raza de pana la zece kilometri.
Piese de artilerie si rachete cu raza scurta de actiune au fost stationate in apropiere de difuzoare, a anuntat un oficial din cadrul Ministerului sud-coreean al Apararii.

Transmisiunile fusesera intrerupte in august, in cadrul unui acord vizand sa dezamorseze tensiunile intre cele doua tari inamice, aflate tehnic in continuare in stare de razboi, avand in vedere ca Razboiul Coreei (1950-1953) s-a incheiat cu un armistitiu si nu cu un tratat de pace.

Sursa foto: Astrelok/Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri