Starbucks intra pe o piata de 6,7 miliarde de dolari cu o noua bautura

Starbucks a anuntat lansarea primei bauturi ce va avea la baza laptele de cocos, oferind astfel o alternativa a ingredientelor ce contin lactoza. Acest produs ofera companiei posibilitatea de a se lansa intr-o industrie de 6,7 miliarde de dolari, conform Businessinsider.

Starbucks' Iced Coconut Milk Mocha Macchiato este numele primei bauturi lansate de catre Starbucks, a carei baza ofera o alternativa vegana a lactozei si a laptelui de soia, genul de produs ce e la mare cautare in magazinele Starbucks.

"Folosirea laptelui de cocos, in locul siropului de cocos confera bautorului o senzatie de vara", a declarat specialistul Starbucks Mackenzie Karr.

Starbucks a inceput utilizarea laptelui de cocos in 2015, ca o alternativa vegana a lactozei si a laptelui de soia. Aceasta optiune fara lactoza a avut mare succes in randul clientilor ce il foloseau in elaborarea bauturilor.

Conform datelor Euromonitor, piata produselor fara lactoza a ajuns in 2015 la 6,7 miliarde de dolari in 2015.

Sursa foto: Sergey Kohl / Shuuterstock
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Internațional »



Setari Cookie-uri