12 Iulie 2016

Starbucks intra pe o piata de 6,7 miliarde de dolari cu o noua bautura



Starbucks a anuntat lansarea primei bauturi ce va avea la baza laptele de cocos, oferind astfel o alternativa a ingredientelor ce contin lactoza. Acest produs ofera companiei posibilitatea de a se lansa intr-o industrie de 6,7 miliarde de dolari, conform Businessinsider.

Starbucks' Iced Coconut Milk Mocha Macchiato este numele primei bauturi lansate de catre Starbucks, a carei baza ofera o alternativa vegana a lactozei si a laptelui de soia, genul de produs ce e la mare cautare in magazinele Starbucks.

"Folosirea laptelui de cocos, in locul siropului de cocos confera bautorului o senzatie de vara", a declarat specialistul Starbucks Mackenzie Karr.

Starbucks a inceput utilizarea laptelui de cocos in 2015, ca o alternativa vegana a lactozei si a laptelui de soia. Aceasta optiune fara lactoza a avut mare succes in randul clientilor ce il foloseau in elaborarea bauturilor.

Conform datelor Euromonitor, piata produselor fara lactoza a ajuns in 2015 la 6,7 miliarde de dolari in 2015.



Citeste si