18 Iulie 2016

Cel mai mare lant de restaurante fast-food creste preturile si aspira spre produse sanatoase



Gigantul american McDonald’s, care opereaza cel mai mare lant de restaurante fast-food, a trecut in ultima perioada printr-o serie de schimbari importante, parte a unei strategii de a se orienta spre produse mai sanatoase, scrie Business Insider.

Doua dintre deciziile pe care McDonald’s intentioneaza sa le aplice, ca parte a unei tranzitii de zece ani spre zona de mancare sanatoasa, este sa promoveze ouale de gaina provenind de la pasari crescute in curte si nu in custi, respectiv sa foloseasca doar carne de pasare care nu a fost tratata cu antibiotice. Aceasta miscare ar putea implica o marire a preturilor produselor.

McDonald’s si-a construit un nume pe piata fast-food si pe baza ofertei de pret, inferioare competitiei. Au atins acest obiectiv in mare parte prin standardizare. Prin urmare, ingredientele mai scumpe ar putea genera o crestere a preturilor produselor, ceea ce ar impacta in mod negativ business-ul McDonald’s.

Potrivit directorului financiar al McDonald’s, Kevin Ozan, nu toti clientii lantului de restaurante urmaresc sa beneficieze de cel mai mic pret. In acest context, strategia de a se baza pe produse sanatoase nu este una gresita. Un raport al Nielsen arata ca 43% dintre consumatori considera ca mancarea realizata integral din produse sanatoase este foarte importanta.

Pana in prezent, McDonald’s a investit peste 700 de milioane de lei in Romania, are 4.000 de angajati si primeste zilnic peste 180.000 clienti in cele 67 de restaurante din 21 de orase ale tarii.

Compania malteza Premier Capital a preluat la inceputul acestui an operatiunile locale ale restaurantelor McDonald’s din Romania in sistem de franciza in urma unei tranzactii de aproximativ 65,33 milioane de euro.

Sursa foto: Shutterstock



Citeste si