25 Septembrie 2017

Indiferent de cate companii trebuie sa conduca, Elon Musk isi face timp sa le raspunda si clientilor nemultumiti



Elon Musk, un antreprenor ale carui proiecte nu inceteaza sa ne uimeasca, a starnit din nou admiratia internautilor dupa ce a oferit o lectie valoroasa de customer service, raspunzand la un mesaj postat de catre un internaut care s-a declarat nemultumit de experienta avuta intr-o reprezentanta Tesla.

.

Elon Musk nu doar ca isi indeplineste atributiile de CEO in companii precum Tesla sau SpaceX, dar are timp sa dea si lectii de costumer service pe Twitter, unde continua sa starneasca admiratia internautilor, conform CNBC.com.

De aceasta data, Elon Musk i-a raspuns unui client care a postat intr-un mesaj pe Twitter despre o experienta neplacuta avuta intr-o reprezentanta Tesla, unde a intalnit un agent de vanzari foarte insistent. Raspunsul sefului Tesla nu a intarziat sa apara.

“ Tocmai am trimis o notificare catre reprezentantele Tesla prin care le-am reamintit ca oamenii trebuie sa fie entuziasmati cand se gandesc la urmatoarea lor vizita” , a precizat CEO-ul Tesla in raspunsul pe care l-a lasat la postarea clientului nemultumit.

Prin asumarea responsabilitatii si postarea unui mesaj public pentru a amenda comportamentul neadecvat al unui angajat, Elon Musk a transformat o experienta neplacuta a unui client intr-un alt motiv de apreciere din partea fanilor, ale caror mesaje in care isi aratau aprecierea fata de companie au inceput sa curga.



Citeste si