Îmbrăcămintea și bijuteriile, produse ”neesențiale”, vor fi interzise în supermarketurile din Franța

Jucăriile, îmbrăcăminte, bijuteriile, produsele de machiaj, obiectele decorative și vesela, aparatele de uz casnic, florile, cărțile și DVD-urile vor dispărea din 4 noiembrie din supermarketurile și hipermaketurile din Franța. Acestea figurează pe lista produselor considerate „neesențiale”, a căror vânzare va fi interzisă, conform unui decret al guvernului francez, scrie Digi24.

Începând c 4 noiembrie, „vânzarea produselor care sunt deja interzise în magazinele de proximitate va fi interzisă și în supermarketuri”, a fost anunțul premierului Jean Castex.

Decretul care definește articolele esențiale autorizate pentru vânzare a fost publicat pe 3 noiembrie în buletinul oficial.

Înceepând din 4 noiembrie, din marile magazine vor putea fi cumpărate doar produsele considerate esențiale – produse alimentare, mâncare pentru animale de companie, echipamente informatice, software și telefoane, echipament de muncă (șorțuri, salopete), ziare și articole de papetărie, articole de toaletă, igienă, produse pentru îngrijirea copiilor, produse de parafarmacie (pansamente, alcool 90 ° etc.), produse de curățenie, produse pentru întreținerea și repararea vehiculelor și produse și instrumente necesare pentru grădinărit sau agricultură.

Măsura a fost luată pentru stabilirea „echității”, încât astfel de produse nu mai pot fi vândute nici în micile magazine de proximitate, închise pe perioada carantinei. De altfel, în ultimele zile, micii comercianți au fost foarte critici la adresa Guvernului, pentru că restricțiile i-au obligat să-și închidă afacerile, în timp ce supermarketurile au rămas deschise.

Citeste si:
Francezii vor avea în curând trenuri cu hidrogen
Francezii vor avea în curând...

Sursa foto: Pixabay
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Internațional »



Setari Cookie-uri