Cum s-a gândit un proprietar de restaurant să își promoveze competitorii

Un proprietar din Wisconsin își folosește resursele proprii pentru a ajuta afacerile locale să supraviețuiască în vreme de pandemie.

Adolfo Melendez, proprietarul restaurantului Tex Mex El Mezcal, din Stevens Point, Wisconsin, a cumpărat carduri cadou în valoare de peste 2.000 de dolari la restaurantele locale, pentru a le oferi clienților săi. Astfel, omul de afaceri s-a gândit să ajute businessurile din regiune să treacă mai ușor peste perioada de pandemie, scrie CNN.

”Dacă ajuți o persoană, iar acea persoană ajută o altă persoană, ajutorul se răspândește și cu toții vom avea de câștigat”, a spus Melendez.

Potrivit datelor furnizate de Asociația Națională a Restaurantelor, la 1 decembrie 2020, mai multe de 110.000 de restaurante de la nivelul întregii țări închiseseră temporar sau definitiv din cauza pandemiei.

”Probabil 35% din restaurantele din țară încă se chinuie să supraviețuiască”, a mai spus Melendez.

Proprietarul susține că ideea i-a venit în urma ajutorului pe care el l-a primit la începutul pandemiei din partea unei companii imobiliare locale.

Citeste si:
Mischie, CEO City Grill: Cel mai mare competitor pentru noi este...
Daniel Mischie, CEO City...

”Au făcut un soi de tombolă, iar oamenii au trebuit să aleagă restaurantul preferat, iar eu m-am ales cu carduri cadou în valoare de 300 de dolari. Atunci m-am gândit că asta aș putea face și eu”, a adăugat antreprenorul.

La finalul anului, a început să cumpere carduri cadou de la restaurantele locale, pe care ulterior le distribuia pe pagina de Facebook a localului său. Câștigătorii primeau un voucher de 20 de dolari. Antreprenorii locali i-au mulțumit lui Melendez, iar acesta din urmă a precizat că e foarte important ca afacerile locale să fie sprijinite, deoarece acestea reprezintă baza comunității.

Sursa foto: Adolfo Melendez/ Facebook


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Internațional »



Setari Cookie-uri