Un proprietar din Wisconsin își folosește resursele proprii pentru a ajuta afacerile locale să supraviețuiască în vreme de pandemie.

Adolfo Melendez, proprietarul restaurantului Tex Mex El Mezcal, din Stevens Point, Wisconsin, a cumpărat carduri cadou în valoare de peste 2.000 de dolari la restaurantele locale, pentru a le oferi clienților săi. Astfel, omul de afaceri s-a gândit să ajute businessurile din regiune să treacă mai ușor peste perioada de pandemie, scrie CNN.

”Dacă ajuți o persoană, iar acea persoană ajută o altă persoană, ajutorul se răspândește și cu toții vom avea de câștigat”, a spus Melendez.

Potrivit datelor furnizate de Asociația Națională a Restaurantelor, la 1 decembrie 2020, mai multe de 110.000 de restaurante de la nivelul întregii țări închiseseră temporar sau definitiv din cauza pandemiei.

”Probabil 35% din restaurantele din țară încă se chinuie să supraviețuiască”, a mai spus Melendez.

Proprietarul susține că ideea i-a venit în urma ajutorului pe care el l-a primit la începutul pandemiei din partea unei companii imobiliare locale.

”Au făcut un soi de tombolă, iar oamenii au trebuit să aleagă restaurantul preferat, iar eu m-am ales cu carduri cadou în valoare de 300 de dolari. Atunci m-am gândit că asta aș putea face și eu”, a adăugat antreprenorul.

La finalul anului, a început să cumpere carduri cadou de la restaurantele locale, pe care ulterior le distribuia pe pagina de Facebook a localului său. Câștigătorii primeau un voucher de 20 de dolari. Antreprenorii locali i-au mulțumit lui Melendez, iar acesta din urmă a precizat că e foarte important ca afacerile locale să fie sprijinite, deoarece acestea reprezintă baza comunității.

Sursa foto: Adolfo Melendez/ Facebook

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri