Burger King, criticat pentru un mesaj pe Twitter: Locul femeilor e în bucătărie

Cu ocazia Zilei Internaționale a Femeii, Burger King a postat un mesaj pe Twitter care a primit foarte multe păreri negative: „Locul femeilor este în bucătărie” („Women belong in the kitchen"), scrie publicația New York Post. Postarea inițială a fost apoi urmată de un alt mesaj; „Dacă vor, bineînțeles. Cu toate acestea, doar 20% dintre bucătari sunt femei”.

Într-o a treia postare de pe Twitter pe acest subiect, Burger King a anunțat că va lansa un nou program de burse pentru „a ajuta angajații de sex feminin din Burger King să-și urmărească visele culinare!”

În timp ce tweet-ul inițial avea la acel moment peste 492.000 de aprecieri, mulți cititori nu au găsit prea amuzantă gluma companiei, spunând că nu vor mai cumpăra de la Burge King, iar postarea de pe Twitter ar trebui ștearsă.

(Sursa foto: Twitter)

Citeste si:
Burger King se pregătește de încă o deschidere. Unde va fi noul...
Burger King se pregătește de...

Inițial compania a spus că: „De ce am șterge o postare care atrage atenția asupra lipsei uriașe de reprezentare a femeilor în industria noastră? Am lansat o bursă pentru a oferi mai multor angajați de sex feminin șansa de a urma o carieră culinară”, a reiterat lanțul global ca răspuns la postraea unui utilizator.

Deși lanțul de fast-food nu părea că avea în plan să șteargă mesajul, ulterior a luat decizia de a elimina postarea de pe Twitter, cerându-și scuze pentru gluma făcută.

„Postarea noastră de pe pagina din Marea Britanie a fost concepută pentru a atrage atenția asupra faptului că doar un mic procent de bucătari sunt femei. A fost greșeala noastră să nu includem explicația completă în tweet-ul nostru inițial și să ne adaptăm activitatea în continuare, deoarece suntem siguri că atunci când oamenii vor citi integral angajamentul nostru, vor împărtăși credința noastră în această oportunitate importantă ", potrivit unui comunicat de presă.

Citeste si:
Trump a lansat propriul "Twitter", o pagină de blog similară...
Trump a lansat propriul...

Inițial, compania a spus că postarea pe rețelele sociale ar trebui să-și promoveze bursa pentru bucătari, dar până acum a primit mii de răspunsuri negative și sarcastice.

Sursa foto: Facebook/Burger King Romania
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Internațional »



Setari Cookie-uri