16 Martie 2021

H&M vrea să lanseze o cabină de probă virtuală: Cum va funcționa



Retailerul de modă suedez H&M vrea să lanseze o nouă metodă de cumpărături pentru pasionații de shopping: o cabină de probă virtuală care să le permită clienților să încerce ținute rapid și ușor, fără a mai fi nevoiți să probeze efectiv hainele, scrie publicația Retail Detail.

Un prototip al cabinei digitale este planificat pentru vara anului 2021. În unele magazine germane, clienții își vor putea scana corpul și apoi primi un avatar: o imagine digitală exactă a lor.

Cu ajutorul unei aplicații, clienții își pot îmbrăca avatarul în diverse stiluri și ținute, pentru a vedea ce li se potrivește și pentru a facilita decizia de cumpărare.

Tehnologia este rezultatul unei colaborări între NeXR Technologies și H & Mbeyond, laboratorul de inovare din Berlin, care este responsabil pentru dezvoltarea și testarea produselor și serviciilor care sunt sau pot fi relevante pentru clienții H&M din întreaga lume.

Pe lângă îmbunătățirea experienței de cumpărare, H&M dorește să folosească tehnologia pentru a vedea ce impact poate avea asupra comportamentului de returnare al clienților.

„Căutăm întotdeauna soluții și tehnologii inovatoare care să facă experiența de cumpărături din retail mai facilă. Cu proiectul pilot, vrem să testăm împreună cu clienții noștri dacă aceste cabine de probă digitale îi pot ajuta pe clienți să aleagă stilurile și dimensiunile de îmbrăcăminte și, în cele din urmă, să ia o decizie de cumpărare”, spune Oliver Lange de la H & Mbeyond

Acestă cabină de probă virtuală nu este un concept nou. Un alt brand de fashion, Zalando, a mai experimentat tehnologia de realitatea augumentată în Madrid. Platforma de modă a deschis un magazin pop-up în care clienții puteau să-și scaneze corpul și să probeze îmbrăcămintea aleasă.



Citeste si