Blue Origin, compania de turism spațial a lui Jeff Bezos, va începe în curând să vândă bilete pentru călătoria în spațiu, scrie CNN. Omul de afaceri a făcut anunțul într-un videoclip postat pe YouTube, care trimite oamenii către site-ul Blue Origin.

Pe pagina principală, cei pasionați de spațiu se vor putea înscrie pentru mai multe informații care vor fi făcute publice pe 5 mai. Nici prețul, nici datele nu au fost anunțate încă.

Racheta New Shepard, care a fost prezentată în scurtul videoclip, a efectuat o serie de zboruri de testare în ultimii ani. Blue Origin dorește în cele din urmă să trimită oamenii în scurte plimbări la marginea spațiului.

New Shepard este alcătuită din două piese - o capsulă mică, în formă de cupolă, cu ferestre dreptunghiulare deschise și o rachetă înaltă de 18 metri, care propulsează capsula cu o viteză de până la trei ori mai mare a sunetului pe măsură ce se îndreaptă spre spațiul cosmic.

Capsula este concepută pentru a se desprinde de racheta din partea de sus a traseului său de zbor, urcând la aproximativ 100 km înălțime și petrecând câteva minute „plutind” înainte de a reveni la sol prin intermediul unei parașute.

Citeste si:
Jeff Bezos oferă NASA două miliarde de dolari în schimbul unui...
Bătălia magnaților: Jeff...

Bezos a declarat că finanțează Blue Origin prin vânzarea de acțiuni Amazon în valoare de aproximativ 1 miliard dolari în fiecare an.

Sursa foto: lev radin / Shutterstock.com

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri